دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

شارژ نشدن گوشی

شارژ نشدن گوشی ال جی

شارژ نشدن تلفن همراه به هنگام اتصال به کابل شارژر، از مشکلات تقریبا رایج کاربران هر برند تلفن همراه می باشد. تکان نخوردن عدد روی صفحه در حین شارژ معمولا بعلت مشکل در اتصال به کابل بوده و با چند حرکت ساده می توان آن را برطرف کرد. اگر تغییری حاصل نشد، مشکل شما جدی تر می باشد و باید به دنبال دلایل دیگری برای عیب یابی گوشی خود باشید.

تعویض باتری نکسوس 5 ایکس

شارژ نشدن گوشی ال جی
شارژ نشدن گوشی ال جی

دلایل عمده شارژ نشدن گوشی ال جی

خرابی و یا پارگی آداپتور شارژ از معمول ترین علل اختلال شارژ دستگاه شماست و به این صورت است که دستگاه با وجود اتصال کامل به کابل، شارژ نمی شود که با خرید کابل جدید برطرف خواهد شد.

شارژ نشدن گوشی ال جی
شارژ نشدن گوشی ال جی

اما اصلی ترین دلیل شارژ ناقص و کند، و یا عدم شارژ، خرابی باتری تلفن همراه شماست. باتری اصلی ترین بخش تامین کننده انرژی است و سرعت و کیفیت شارژ گوشی به سلامت باتری وابسته است. نقص نرم افزاری نیز در صورت سالم بودن آداپتور شارژ و باتری، عامل شایع در درست شارژ نشدن موبایل به شمار می رود.

شارژ نشدن گوشی ال جی
شارژ نشدن گوشی ال جی

وجود گرد و غبار زیاد در پورت USB نیز از علل احتمالی جلوگیری از شارژ شدن گوشی شماست. احتمال رخ دادن این اتفاق بیشتر برای کسانی است که گوشی آن ها در جیب های لباس ها و یا اماکن پر از گرد و غبار قرار می گیرد. قوطی هوای فشرده با استفاده از کمپرس هوا می تواند گرد و غبار داخل پورت را خارج نماید.

عدم رعایت نکات ایمنی حین شارژ مانند شارژ گوشی در نزدیکی محیط های بسیار گرم و مرطوب، و یا شارژ گوشی به مدت بسیار طولانی یا به اصطلاح  Over Chargeکردن نیز خطر اختلال در شارژ شدن گوشی را افزایش خواهد داد.

بخوانید  آموزش تعویض فیش جک گوشی Nexus 5 الجی

راه های رفع مشکل شارژ نشدن گوشی ال جی

  1. ری استارت کردن گوشی
  2. کالیبره کردن (چند بار شارژ به صورت کامل و سپس خالی کردن باتری)
  3. شارژ کردن تلفن همراه در حالت خاموشی
  4. تعویض شارژر
  5. تعمیر سوکت شارژر
  6. تعویض باتری که اگر به موقع انجام نشود، احتمال آسیب به دیگر اجزای گوشی نیز وجود دارد.

رفع مشکل شارژ تلفن همراه خود را به نمایندگان ال جی بسپارید

لازم به ذکر است، می توانید برای هرگونه تعمیر و تعویض شارژر و یا باتری، به نمایندگی های معتبر ال جی در شهر خود مراجعه نمایید. کارشناسان و تکنسین های حرفه ای و معتبر ال جی آماده خدمات رسانی به تمامی کاربران ال جی می باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)