دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش باز کردن قفل گوشی

روش باز کردن قفل گوشی الجی چگونه است ؟

منظور ما از ترفند باز کردن قفل گوشی همان روش هایی است که کمک می کنند، رمز فراموش شده یک گوشی را بازیابی کنیم. با توجه به اینکه این مطلب با محوریت باز کردن قفل گوشی ال جی نوشته می شود، پس این ترفند ها برای دستگاه های اندرویدی قابل استفاده هستند. پس اگر بنا به هر دلیل نمی توانید قفل گوشی اندرویدی خود را باز کنید، این مقاله را از دست ندهید.

فراموش کردن رمز گوشی یکی از مشکلات شایعی است بسیاری آن را تجربه کرده اند. هر چند گوشی های جدید که مجهز به اسکنر انگشت هستند تا حد زیادی این مشکل را حل کرده اند، اما با این حال در گوشی های قدیمی تر که به قفل عددی یا پترن (الگو) مجهز هستند، ترفند باز کردن قفل گوشی بسیار به کار می آید. روش هایی وجود دارند که در صورت فراموشی رمز دستگاه می‌توانید بنا به شرایط خاص خود از آنها استفاده کنید.

مراحل باز کردن قفل گوشی الجی

ترفند باز کردن قفل گوشی از جمله گوشی ال جی در گام نخست بستگی به اندروید دارد. برای باز کردن قفل گوشی های مجهز به اندروید 5 و بالاتر روش های ساده ای وجود ندارد. در حقیقت گوگل در اندروید 5 بنا به دلایل مختلف، مثلا افزایش ضریب امنیت کاربرانش این اجازه را به کاربرانش نمی دهد. بنابراین در اندروید 5 و نسخه های بالاتر عملا هیچ روش داخلی (Built-in) برای شکستن قفل گوشی اندرویدی وجود ندارد، با این حال همیشه راه حلی وجود دارد. شما در شرایطی خاص می توانید موفق به باز کردن قفل گوشی ال جی مدل بالای خود شوید.

بخوانید  اپلیکیشن بورس برای موبایل

می توانید از قابلیت Smart Lock یا قفل هوشمند دستگاه استفاده کنید. قفل هوشمند (Smart Lock) قابلیتی است که به موجب آن کاربر می‌تواند برای دستگاه خود شرایط قابل اعتمادی تعریف کند. برای مثال شما با استفاده از این ویژگی می‌توانید به گوشی اندرویدی خود بفهمانید هر زمان که به شبکه وای فای خانه شما وصل است، قفل نمایشگر آن فعال نشود و صفحه گوشی به صورت خودکار آنلاک باقی بماند. حتی موقعیت مکانی خانه خود را به عنوان یک منطقه قابل اعتماد برای دستگاه تعریف کنید و بدین صورت از فعال شدن قفل نمایشگر آن در محدوده خانه جلوگیری کنید. به این ترتیب حتی اگر رمز گوشی خود را فراموش کرده باشید، می توانید از این قابلیتی که قبلا فعال کرده اید، استفاده کنید و رمز را باز کنید.

اندروید 4.4 و پایین تر

اما اگر سیستم عامل گوشی شما اندروید 4.4 یا نسخه های پایین‌تر باشد، ترفند باز کردن قفل گوشی پیچ و خم کمتری دارد. فقط کافی است مشخصات اکانت گوگل فعال در دستگاه خود را به یاد داشته باشید. این مشخصات شامل آدرس Gmail و رمز عبور آن می ‌شود. ابتدا 5 بار پیاپی رمز عبور را اشتباها وارد کنید تا گزینه ای با عنوان Forgot pattern، Forgot PIN یا Forgot password نشان داده شود. این گزینه را لمس کنید. آدرس Gmail و رمز عبور آن را وارد کنید و گزینه Sign in را لمس کنید. به همین سادگی موفق به باز کردن قفل موبایل ال جی می شود.

باز کردن قفل گوشی ال جی به کمک قابلیت Android Device Manager

اگر ترفند باز کردن قفل گوشی با استفاده از اندروید آن برای شما مفید نبود، می توانید از قابلیت Android Device Manager استفاده کنید. استفاده از این قابلیت منوط به رعایت شروط زیر است:

  • در گوشی مورد نظر اکانت گوگلی فعال باشد.
  • قابلیت Android Device Manager گوشی فعال باشد.
  • شما باید آدرس ایمیل و رمز عبور اکانت گوگل خود را به خاطر داشته باشید.
  • گوشی باید به اینترنت وصل باشد.
بخوانید  پر شدن رم گوشی الجی و خالی کردن آن

پس از رعایت همه این شرایط برای باز کردن قفل گوشی ال جی باید به آدرس https://play.google.com/settings مراجعه کنید و مشخصات اکانت فعال در گوشی یا تبلت اندرویدی خود را وارد و لاگین شوید. در لیست دستگاه های نمایش داده شده، گوشی که رمز عبور آن را فراموش کرده‌اید، انتخاب کنید. در این لیست تمام گوشی و تبلت های اندرویدی که با اکانت گوگل شما در ارتباط هستند، نشان داده می شوند. در نهایت بر روی گزینه Erase کلیک کنید تا دستور پاک کردن اطلاعات گوشی و فکتوری ریست آن صادر شود. اگر نتوانستید این ترفند باز کردن قفل گوشی را به خوبی اجرا کنید، حتما از یک متخصص کمک بگیرید.

باز کردن قفل گوشی ال جی به کمک System Recovery

استفاده از این ترفند باز کردن قفل گوشی منجر به از بین رفتن تمام اطلاعات گوشی شما می شود. به منوی سیستم ریکاوری (System Recovery) گوشی بروید و گزینه Wipe data/factory reset را انتخاب کنید تا تمام اطلاعات دستگاه حذف شود. برای انجام این کار لازم است تا وارد حالت ریکاوری دستگاه شوید. ورود به این حالت ضمن خاموش کردن گوشی و سپس فشردن دکمه های خاص (با توجه به مدل گوشی) انجام می‌شود. بهتر است برای اجرای این ترفند نیز از یک متخصص کمک بگیرید.

2/5 (2 نقد و بررسی)