دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روت کردن گوشی اندروید 5

چگونگی روت کردن گوشی های ال جی اندروید 5

در صورت نصب نبودن درایور گوشی روی کامپیوتر  در صورت قدیمی تر بودن آن از ورژن   Ver 3.14.1 ، باید در گوشی خود وارد تنظیمات شده و و از  General به انتخاب گزینه Developer Options  پرداخته و بر روی گزینه USB Debugging را کلیک کنید.

در صورت عدم گزینه Developer Options در گوشی خود، وارد تنطیمات شده و با انتخاب  General  و بعد از آن با انتخاب About Phone  روی گزینهSoftware Onfo  زده، بعد از آن، در سطر چهارم روی Build Number حداقل 7 بار پیاپی کلیک کرده، تا پیامی به مضمون زیر بر روی صفحه نمایش دیده شود.

” You are now a developer”

 در صورت غیر فعال بودن USB Debugging، به جدا سازی کابل USB، که به گوشی تان متصل بوده، بپردازید.

با وصل کردن کابل USB به گوشی، به انتخاب گزینه MPT بپردازید.

در صورت اتصال کامپیوتر به گوشی تان، به صورت MPT و برای اولین مرتبه، نصب درایورها به صورت خودکار، در کنار ساعت ویندوز تان شروع شده که باید تا پایان نصب آن، صبر نموده، این در حالی می باشد، که در صورت نصب درست، می توانید نام گوشی تان را در My Computer ببینید.

 در صورت نبود نام گوشی در My Computer و در هنگامی که نصب درایوری در کنار ساعت ویندوز وجود نداشت، باید در داخل گوشی تان با کشیدن نوار بالای صفحه به سمت پایین و کلیک کردن روی گزینه USB که نمایش آن، بعد از اتصال یو اس بی، ظاهر می شود، وارد USB PC Connection شده و با ضربه زدن روی سه نقطه روی هم و انتخاب  Install PC Program به تایید درخواست ها در گوشی و رایانه، بپردازید.

بخوانید  روت گوشی

نصب صحیح درایورها، در همین لحظه با کلیک راست، بر روی My Computer و انتخاب گزینه  Manage  و بعد از آن کلیک روی Device Manager میسر می شود. باید در این قسمت وجود گزینه هایADB Interface  یا Android Device را ببینید.

در صورت دیدن پیغامی با عنوان Allow USB Debugging و با تیک زدن گزینه مربوط به Always Allow From This Computer  می توانید OK را بزنید.
بعد از دانلود فایل LG One Click Root v1.3 و خارج ساختن آن از zip می توانید به نصب فایل5.15MB بپردازید.
از روی دسکتاپ به اجرای نرم افزار LG One Click Root پرداخته و Start را کلیک کنید. در صورت خطا، رجوع کنید به انتهای صفحه، بخش نکات، در آنجا توضیح داده شده است.
تصویر زیر را خواهید دید و گوشی تان ریست شده و روی گوشی تان صفخه ای با عنوان Frmware Update  خواهید دید.

صبر کنید تا 100 درصد عملیات انجام شود و اتصالات را در این بین قطع نکرده، تا زمانی که پیغام Done! را ببینید.

 تبریک ؛ به پایان کار رسیده اید، در منوی گوشی تان وجود نرم افزار جدید نصب شده ای را با نام SuperSU  می بینید،  که یعنی گوشی با موفقیت روت شده است.

نکاتی که در مورد همه مراحل کار مفید می باشد:

بعد از بازکردن نرم افزار Super SU در صورتی که پیغام زیر را مشاهده نمودید باید بر روی گزینه Continue کلیک کرده، بعد از آن با انتخاب Normal گوشی ریست خواهد شد.

“The SU Binary Needs to be  uptated”

دانلود و نصب نرم افزار Root Checker 5.5.1 برای تست روت شدن گوشی، می باشد.
هر برنامه ای که در گوشی بخواهد روت شود، من بعد از این، به مدت 15 ثانیه پیغامی با عنوان SuperUser Request را روی تصویر نمایش داده، که برای اجازه دادن به آن، با زدن گزینهGrant اجازه آن، صادر خواهد شد.
بخش Apps در داخل برنامه SuperSU وجود دارد، که در آن نمایش لیست نرم افزارهایی که اجازه دسترسی روت داشته، را می توان دید، که با زدن روی آن و سطل زباله می توانید، آن را از لیست پاک کرده، یا برای عدم درخواست روت توسط این برنامه، با زدنِ فلش روبروی Access و انتخاب Deny به این خواسته، تحقق بخشید.
SuperSU نیز برای آپدیت خود مثل بقیه نرم افزارها از بازار آپدیت شده، برای آپدیت آن از ریکاوری فلش استفاده نکنید.
برای Unroot کردن باید گوشی را فلش کنید، که برای این کار توسط فایل kdz که ورژنِ در حال نصب، روی گوشی تان می باشد و با استفاده از برنامه LG Flash Tool به صورت “Normal” فلش کرده و هرگز از  CSE استفاده نکرده، تا شاهد حذف اطلاعات تان از گوشی، نباشید.
در صورت مواجه شدن با خطای”MSVCR100.dll is missing” در راه وال ، مهم نیست ویندوز شما 64 بیتی بوده، یا 32 بیتی ، فایل زیر را می توانید، بعد از دانلود کردن، از سایت مایکروسافت، نصب نمایید، (برای دریافت آن بعد از اینکه Download را زدید، با برداشتن تیک گزینهMSN default homepage ، می توانید، بر روی Next  کلیک کنید).

بخوانید  روش تعویض برد منطقی LG G3

 “4.83MB Visual C++ Redistributable”

نکته آخر اینکه در زمان روت کردن، زبان گوشی را انگلیسی قرار دهید.

0/5 (0 نقد و بررسی)