دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر شارژ نشدن گوشی الجی LG G6

نکته در مورد مشکلات شارژ این است که آنها می توانند فقط یک مشکل بسیار جزئی یا یک مشکل سخت افزاری بسیار پیچیده باشند. در این مقاله، شما را در عیب‌یابی گوشی الجی‌تان که شارژ نمی‌شود راهنمایی می‌کنم. ما سعی خواهیم کرد هر یک از احتمالات را بررسی کنیم و آنها را یک به یک رد کنیم تا زمانی که بتوانیم مشخص کنیم مشکل اصلی چیست و برای رفع آن چه باید کرد. برای شارژ نشدن گوشی الجی LG G6 با ما همراه باشید.

شارژ نشدن گوشی الجی LG G6

شارژ نشدن گوشی الجی LG G6 و نحوه عیب یابی

برای شارژ نشدن گوشی الجی LG G6 همانطور که قبلاً گفتیم، این مشکل می‌تواند جزئی یا جدی باشد و اگر مشکل از سخت‌افزار باشد، کاری نمی‌توانید انجام دهید جز اینکه گوشی الجی را به مغازه بیاورید یا به فروشگاهی که آن را خریده‌اید برگردانید. از آنجایی که هنوز دلیل این اتفاق را نمی دانیم، باید این احتمال را که ممکن است فقط یک مشکل ناشی از برخی برنامه ها یا مشکلات سیستم عامل باشد را رد کنیم. این موارد را امتحان کنید.

راه اندازی مجدد گوشی الجی

برای شارژ نشدن گوشی الجی LG G6 یعنی اگر هنوز این کار را انجام نداده اید و در حالی که ممکن است فکر کنید که این یک روش بی فایده است، خوب، اشکالات سیستم عامل همیشه اتفاق می افتد و شارژ نشدن تنها یکی از نتایج آن است. راه‌اندازی مجدد می‌تواند این اشکال را برطرف کند و به همین دلیل است که شما باید این کار را انجام دهید. اگر راه‌اندازی مجدد معمولی نمی‌تواند مشکل را برطرف کند، با فشار دادن و نگه داشتن همزمان کلیدهای صدا و پاور به مدت ۱۲ ثانیه یا بیشتر، راه‌اندازی مجدد اجباری را امتحان کنید. این کار قطع باتری را شبیه سازی می کند و اشکالات سیستم عامل و سخت افزار را برطرف می کند.

بخوانید  5 دلیل کند بودن اینترنت Wi-Fi گوشی الجی

شارژ در حالت ایما

برای شارژ نشدن گوشی الجی LG G6 ما با چند موقعیت روبرو شده ایم که در آن یک برنامه باعث می شود تلفن هنگام اتصال به شارژر سیمی شارژ نشود. این احتمال وجود دارد که برنامه های مشابهی را نصب کرده باشید که از شارژ شدن گوشی الجی شما جلوگیری می کند. بنابراین، سعی کنید تلفن خود را در حالت ایما اجرا کنید تا به طور موقت همه برنامه های شخص ثالث را غیرفعال کنید و اگر اینطور است، دستگاه شما باید در حالت ایما به درستی شارژ شود. اگر واقعاً این اتفاق می‌افتد، حرکت بعدی که باید انجام دهید این است که برنامه‌ای را که مشکل را ایجاد کرده است پیدا کنید و آن را حذف کنید. با این حال، اگر تلفن حتی در حالت ایما شارژ نمی شود، باید روش بعدی را امتحان کنید.

راه اندازی مجدد گوشی الجی

چیزی که ما در اینجا می‌خواهیم انجام دهیم این است که بدانیم آیا این مشکل مربوط به سیستم عامل است و آیا این مشکل فقط زمانی رخ می‌دهد که تلفن روشن می‌شود. در حالی که این سیستم نقش مهمی در فرآیند شارژ بازی می‌کند، گوشی الجی به سختی می‌تواند باتری آن را حتی در صورت خاموش بودن شارژ کند. بنابراین، اگر دستگاه شما واقعاً در حین خاموش بودن شارژ می‌شود، به آن زمان بدهید تا باتری خود را دوباره پر کند و سپس در حالی که هنوز به شارژر خود متصل است، آن را دوباره روشن کنید تا بدانید که آیا کار می‌کند یا خیر. اگر این کار را نکرد، پس باید روش بعدی را انجام دهید.

بخوانید  فیلمبرداری از صفحه نمایش گوشی

انجام دادن بازنشانی اصلی

برای شارژ نشدن گوشی الجی LG G6 اگر در زمانی که در حال عیب یابی هستید تلفن شما شارژ می شود، به این معنی است که مشکل از سخت افزار است و می توان با تنظیم مجدد آن را برطرف کرد. اما قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که از فایل ها و داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کرده اید زیرا حذف می شوند. ممکن است برخی از فایل‌ها را از دست بدهید و پس از تنظیم مجدد باید دوباره گوشی الجی خود را راه‌اندازی کنید، اما ما فکر می‌کنم ارزش تمام تلاش‌های شما را دارد زیرا تلفن شما مطمئناً دوباره به خوبی کار می‌کند. با این حال، اگر دستگاه شما اصلاً شارژ نشده است و اگر حتی پس از تنظیم مجدد مشکل همچنان ادامه دارد، باید آن را به فروشگاه بیاورید تا از یک فنی استفاده کنید تا آن را برای شما بررسی کند.

بیشتر بدانید: راهنمای تعویض قاب عقب گوشی Nexus 5 الجی

0/5 (0 نقد و بررسی)