دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

برطرف کردن مشکلات عملکرد LG G8

عملکرد خوب نباید برای یک گوشی پرچمدار با رم 6 گیگابایتی مشکل ساز باشد. LG G8 برای ارائه چیزی جز کمال از نظر عملکرد طراحی شده است. این دستگاه بر روی اندروید 9.0 (پای) اجرا می‌شود و دارای چیپست Qualcomm SDM855 Snapdragon 855 (7 نانومتر) است. بنابراین از نقطه نظر فنی، این گوشی تمام آنچه را که لازم است برای اجرای روان و بدون تاخیر دارد. در زیر نکاتی وجود دارد که می توانید از آنها برای رفع برطرف کردن مشکلات عملکرد LG G8 استفاده کنید.

برطرف کردن مشکلات عملکرد LG G8

برطرف کردن مشکلات عملکرد LG G8 و ریبوت کردن گوشی

برای برطرف کردن مشکلات عملکرد LG G8 حتی برای گوشی قدرتمندی مانند LG G8، راه‌اندازی مجدد همیشه می‌تواند راه‌حلی برای رفع تاخیرهای ساده باشد. زمانی که حافظه رم به دلیل باقیمانده برنامه های زیاد بارگیری می شود، گوشی ها تاخیر دارند. وقتی برنامه‌ها را باز می‌کنید و آنها را می‌بندید، کدهای داده‌ای که توسط این برنامه‌ها تولید می‌شوند، در بخش‌های مختلف رم شما جمع می‌شوند.

با گذشت زمان، حتی یک رم 6 گیگابایتی نیز ممکن است دچار تاخیر شود، به خصوص اگر گوشی برای مدتی ریبوت نشده باشد. برای جلوگیری از تاخیر و بهبود عملکرد سیستم، سعی کنید هر از گاهی تلفن خود را راه اندازی مجدد کنید. این کمک می کند تا مقداری از فضای رم اضافی را پاک کنید. برای راه‌اندازی مجدد گوشی، کافی است دکمه روشن/خاموش را طولانی فشار دهید و روی Restart ضربه بزنید.

استفاده از ابزار LG Cleaning

برای برطرف کردن مشکلات عملکرد LG G8 خوشبختانه LG G8 دارای یک ابزار تمیز کننده هوشمند داخلی است. این ابزار می تواند به شما کمک کند تا برخی از موارد ناخواسته را که ممکن است عملکرد گوشی شما را کند می کند پاک کنید. برای دسترسی به ابزار هوشمند LG، به تنظیمات دستگاه خود دسترسی داشته باشید، روی General ضربه بزنید و سپس روی Smart Cleaning ضربه بزنید.

بخوانید  مشکل حساسیت صفحه نمایش لمسی

توقف فرآیندهای پس زمینه

برای برطرف کردن مشکلات عملکرد LG G8 اگر تلفن شما پس از پاک کردن آشغال ها همچنان عقب مانده است، برخی از فرآیندهای پس زمینه را غیرفعال کنید. فرآیندهای پس‌زمینه ممکن است شامل برنامه‌های اضافی باشد که حتی زمانی که از آنها استفاده نمی‌کنید دائماً در حال اجرا هستند. این ممکن است منجر به استفاده بیش از حد از RAM شما شود که ممکن است منجر به عملکرد ضعیف دستگاه شود. غیرفعال کردن فرآیندهای پس‌زمینه، فضای رم برنامه را آزاد می‌کند و تاخیرها را متوقف می‌کند.

بروز کردن برنامه های خود

به روز رسانی برنامه های سیستم شما نیز راهی موثر برای بهبود عملکرد دستگاه است. ممکن است تلفن شما عقب مانده باشد زیرا برخی از برنامه های شما قدیمی هستند. آخرین به روز رسانی ها را دانلود و نصب کنید، و سیستم شما به طور خودکار شروع به کار بسیار بهتری می کند.

حذف برنامه های غیرفعال

برنامه ها زمانی غیرفعال می شوند که برای مدت طولانی راه اندازی نشده باشند. این فقط به این معنی است که شما به ندرت از آنها استفاده می کنید، اما این بدان معنا نیست که این برنامه ها فضای دستگاه شما را اشغال نمی کنند. این برنامه ها را حذف نصب کنید و فقط برنامه های مفید را نگه دارید. این به افزایش سرعت دستگاه شما کمک می کند.

پاک کردن کش برنامه

برای برطرف کردن مشکلات عملکرد LG G8 گاهی اوقات، ممکن است دستگاه شما کند باشد، زیرا برنامه های تلفن شما داده های زیادی را در حافظه پنهان ذخیره کرده اند. این ممکن است باعث شود برنامه ها هنگام راه اندازی بسیار کند پاسخ دهند. این می تواند هنگام برخورد با برنامه هایی که داده های خود را از منابع آنلاین دریافت می کنند مفید باشد. یک مثال خوب می تواند برنامه های مرورگر مانند گوگل کروم و فایرفاکس باشد. برای پاک کردن حافظه پنهان برنامه، به تنظیمات بروید، روی «برنامه‌ها و اعلان‌ها» کلیک کنید و سپس روی «اطلاعات برنامه» کلیک کنید. از اینجا یک برنامه را برای پاک کردن حافظه پنهان انتخاب کنید، روی Storage > Clear cache ضربه بزنید.

بخوانید  دلیل تفاوت کابل شارژها

انجام تنظیم مجدد کارخانه

اگر دستگاه شما همچنان عقب مانده است، به عنوان آخرین راه حل، بازنشانی به تنظیمات کارخانه را در نظر بگیرید. هر چیزی که عملکرد دستگاه شما را کاهش می دهد، پس از پاک شدن همه داده ها از تلفن شما، از بین می رود. این فرآیند شامل از دست دادن تمام داده‌های گوشی شما می‌شود، بنابراین مطمئن شوید که از برخی چیزهای مهم در یک درایو خارجی یا ابر پشتیبان‌گیری می‌کنید. برای بازنشانی تلفن خود، به تنظیمات بروید، روی Backup & reset > Factory Data Reset ضربه بزنید. این فرآیند ممکن است چند دقیقه طول بکشد، بنابراین در این مدت نمی‌توانید از تلفن خود استفاده کنید.

بیشتر بدانید: آموزش تعویض برد منطقی گوشی Nexus 5

0/5 (0 نقد و بررسی)