دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

افزایش صدای بلندگوی گوشی الجی

برای استفاده شخصی منظم، قابلیت‌های صوتی اکثر گوشی الجی معمولاً کاملاً کافی است. اما گاهی اوقات، ممکن است بخواهید صدای دستگاه گوشی الجی خود را فراتر از حداکثر معمول آن افزایش دهید. چگونه صدای دستگاه اندروید خود را بلندتر کنیم. خوشبختانه، چند راه مختلف برای بلندتر کردن صدای اندروید شما وجود دارد. در این مقاله افزایش صدای بلندگوی گوشی الجی مورد بررسی قرار می گیرد.

افزایش صدای بلندگوی گوشی الجی

افزایش صدای بلندگوی گوشی الجی و تنظیم موقعیت دستگاه

برای افزایش صدای بلندگوی گوشی الجی اگر نمی‌خواهید تنظیمات دستگاه گوشی الجی خود را به هم بزنید، یک راه ساده‌تر برای افزایش صدا این است که موقعیت دستگاه را تنظیم کنید تا بهتر بتوانید آن را بشنوید. این شبیه به قرار دادن بلندگوی تلفن به گوش خود برای بهتر شنیدن صدای فرد در خط دیگر است.

در اینجا چند نکته برای افزایش حجم اندروید به روش قدیمی آورده شده است.

  • دستگاه Android خود را بچرخانید تا زمانی که صدای بلندترین زاویه را پیدا کنید، سپس دستگاه خود را در آن موقعیت قرار دهید. قرار دادن آن روی یک سطح صاف و به دور از هر لبه معمولاً این کار را انجام می دهد.
  • اگر در حال حاضر از هدفون یا هدفون استفاده نمی‌کنید، وصل کردن یک جفت هدفون با کیفیت می‌تواند کیفیت و میزان صدای دستگاه گوشی الجی شما را بهبود بخشد.
  • دستگاه گوشی الجی خود را داخل یک کاسه یا شی منحنی دیگر قرار دهید. در حالی که چیزی را در خود دستگاه گوشی الجی شما تغییر نمی دهد، شکل ظرف به عنوان یک تقویت کننده عمل می کند و یک سیستم بلندگوی سریع و مقرون به صرفه ایجاد می کند.
بخوانید  رفع مشکل LG V20 Stuck در حالت هدفون گوشی

اتصال به به بلندگوی خارجی

برای افزایش صدای بلندگوی گوشی الجی رایج‌ترین روشی که مردم برای افزایش صدا در دستگاه‌های گوشی الجی خود انجام می‌دهند، جفت کردن دستگاه با یک بلندگو با استفاده از بلوتوث است.

بسیاری از سیستم های بلندگوی بلوتوث مختلف مانند JBL Flip 4 وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. تقریباً همه بلندگوهای بلوتوث محبوب با اندروید سازگار هستند.

افزایش محدود کننده صدا

اگر تلفن شما نمی تواند به صدای کامل برسد، مطمئن شوید که محدود کننده صدا شما را محدود نمی کند.

  1. برنامه تنظیمات را در دستگاه Android خود باز کنید.
  2. روی «صداها و لرزش» ضربه بزنید.
  3. روی “Volume” ضربه بزنید.
  4. در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی سه نقطه عمودی ضربه بزنید، سپس روی «Media volume limiter» ضربه بزنید.
  5. اگر محدود کننده صدا خاموش است، روی نوار لغزنده سفید کنار “خاموش” ضربه بزنید تا محدود کننده روشن شود. پس از روشن شدن، دایره زیر «محدودیت حجم سفارشی» را تا انتها به سمت راست بلغزانید.

تنظیمات اکولایزر

برای افزایش صدای بلندگوی گوشی الجی یک روش پیشرفته تر برای افزایش صدای دستگاه گوشی الجی شما شامل تنظیم تنظیمات اکولایزر است.

  1. برنامه تنظیمات را در دستگاه Android خود باز کنید.
  2. روی «صداها و لرزش» ضربه بزنید.
  3. روی «تنظیمات صوتی پیشرفته» ضربه بزنید.
  4. روی “کیفیت صدا و جلوه ها” ضربه بزنید.

از اینجا می‌توانید تنظیمات مختلفی را تنظیم کنید تا صدا بلندتر یا مناسب‌تر برای استفاده شما باشد. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

  • اگر می‌خواهید کیفیت صدا را به گونه‌ای تنظیم کنید که با موسیقی خود مطابقت داشته باشد، روی «Equalizer» ضربه بزنید و ژانر مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • تنظیمات «سالن کنسرت» یا «تطبیق صدا» را با ضربه زدن روی آنها تغییر دهید. اینها می توانند به موسیقی شما کمک کنند که بلندتر به نظر برسد و به دورتر برسد.
  • صداهای باس، تریبل، ساز و آواز را با ضربه زدن و لغزش در اطراف دایره های دستگیره مانند زیر “اکولایزر” تنظیم کنید.
  • برای تنظیم سطوح خاص دسی بل، روی دکمه «پیشرفته» در زیر «اکولایزر» ضربه بزنید و دایره های مربوطه را به سمت بالا بلغزانید.
بخوانید  تعویض دوربین جلو گوشی G4

بیشتر بدانید: راهنمای تعویض دوربین عقب گوشی Nexus 5 الجی

0/5 (0 نقد و بررسی)