دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آزمایش درستی کابل شارژ گوشی الجی

در آزمایش درستی کابل شارژ گوشی الجی شارژرهای مختلف دستگاه Android شما را با نرخ های متفاوت شارژ می کنند و برخی از شارژرهای خراب ممکن است دستگاه شما را به همان سرعتی که ادعا می کنند شارژ نکنند. اگر تا به حال با مشکلی در شارژ دستگاه اندرویدی خود مواجه شده اید یا می خواهید سرعت کابل شارژ خود را اندازه گیری کنید، ادامه مطلب را بخوانید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید مطمئن شوید دستگاه Android خود به درستی شارژ می شود.

آزمایش درستی کابل شارژ گوشی الجی
آزمایش درستی کابل شارژ گوشی الجی

شارژ برنامه های بهینه سازی

برای آزمایش درستی کابل شارژ گوشی الجی اندروید یک روش رسمی برای بررسی آمار شارژ دستگاه شما ارائه نمی دهد، بنابراین ما باید به استفاده از برنامه های شخص ثالث متوسل شویم. در اندروید 11، می‌توانید عملکرد باتری را از طریق بخش مراقبت از باتری و دستگاه در تنظیمات به طور خلاصه نادیده بگیرید.

برنامه های نظارت بر شارژ بسیاری در فروشگاه Google Play موجود است و محبوب ترین آنها Ampere و AccuBattery هستند. ما برنامه های شارژ زیادی را آزمایش کرده ایم و به جرات می توان گفت که این دو برنامه با اختلاف قابل توجهی در خط مقدم هستند. Ampere و AccuBattery با اندروید 5 (Lollipop) و بالاتر سازگار هستند. در این راهنما، ما از Ampere برای آزمایش شارژ میکرو USB و USB-C گوشی الجی هوشمند اندرویدی استفاده خواهیم کرد.

شارژرهای مختلف دستگاه Android شما را با نرخ های متفاوت شارژ می کنند و برخی از شارژرهای خراب ممکن است دستگاه شما را به همان سرعتی که ادعا می کنند شارژ نکنند.

بخوانید  آپدیت گوشی ال جی

اگر تا به حال با مشکلی در شارژ دستگاه اندرویدی خود مواجه شده اید یا می خواهید سرعت کابل شارژ خود را اندازه گیری کنید، ادامه مطلب را بخوانید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید مطمئن شوید دستگاه Android خود به درستی شارژ می شود.

تست سرعت شارژ

برای این کار، تنها چیزی که نیاز دارید شارژر و مکانی برای اتصال آن است – یا یک دستگاه شارژ ایمن و پریز دیواری، یک کامپیوتر یا یک پاوربانک باتری قابل حمل.

برای اندازه‌گیری دقیق‌ترین قابلیت‌های شارژر، آن را به آداپتور رسمی USB به پریز دیواری خود وصل کنید و آن را به نزدیک‌ترین پریز خود وصل کنید. ما در بخش بعدی بحث خواهیم کرد که چگونه اتصال به رایانه شما می تواند نتایج شما را تغییر دهد.

Ampere برخی از جزئیات ضروری دستگاه و باتری را با اندازه گیری قدرت شارژ فعلی نمایش می دهد و به شما امکان می دهد سرعت کابل شارژ خود را بررسی کنید. در بالا، می توانید برخی از اطلاعات ارائه شده توسط برنامه را مشاهده کنید. اندازه گیری شارژ گوشی الجی شما حدود 10 ثانیه طول می کشد، چیزی که در سمت چپ می بینید.

می‌توانید نسخه حرفه‌ای Ampere را بخرید تا آگهی‌هایی را که در امتداد پایین نمایش داده می‌شوند حذف کنید، اما آنها آنقدر محجوب هستند که به سختی ارزش 1.18 دلار برای خلاص شدن از شر آنها را دارد. نسخه Pro همچنین نماد اعلان سطح شارژ را در نوار اعلان ارائه می دهد.

وقتی به برق وصل نیستید، برنامه از متن نارنجی و زمانی که به برق وصل هستید از یک متن سبز رنگ استفاده می‌کند. وقتی به برق وصل نیستید، می‌توانید میزان مصرف باتری تلفنتان را ببینید.

بخوانید  کد های مخفی USSD موبایل

روشنایی کم در مقایسه با نمایشگر با روشنایی بالا باتری کمتری مصرف می کند (همانطور که در زیر مشاهده می شود). روشنایی صفحه نمایش مصرف کننده مهم باتری گوشی الجی است. با این حال، عوامل دیگری نیز می‌توانند بر این موضوع تأثیر بگذارند، از جمله به‌روزرسانی برنامه‌ها در پس‌زمینه، قدرت سیگنال Wi-Fi یا تلفن همراه و موارد دیگر.

خود برنامه از طراحی بسیار مینیمالیستی استفاده می کند که برای چشم ها آسان است. با ضربه زدن روی نماد باتری دایره‌ای در برنامه، به آمار باتری کامل خود در تنظیمات باتری Android و مراقبت از دستگاه می‌روید.

مقادیر آمپر منفی به این معنی است که گوشی الجی شما در حال از دست دادن شارژ است و مقادیر مثبت میزان شارژ دستگاه اندرویدی شما را نشان می دهد.

به خاطر داشته باشید که اگر تلفن شما بسیار سخت کار می کند (تعداد زیادی از فرآیندهای پس زمینه یا برنامه های باز) و از آمپر بیشتر از حد معمول استفاده می کند، ممکن است هنگام تست شارژر خود عدد کمتری دریافت کنید و این تقصیر شارژر شما نیست.

به عنوان مثال، اگر گوشی الجی شما 370 میلی آمپر ساعت همانطور که در بالا نشان داده شده است و دستگاه شما با 1050 میلی آمپر ساعت شارژ می شود، دستگاه شما در واقع با 1050-370 میلی آمپر ساعت = 680 میلی آمپر ساعت شارژ می شود.

چه سرعتی باید انتظار داشته باشید؟

هر کابل شارژ متفاوت است، اما بهترین گزینه برای اندازه‌گیری میزان شارژ شارژر دیواری، نگاه کردن به برچسب روی آداپتور شارژ است.

در جایی روی آداپتور USB به پریز دیوار، یک برچسب یا یک اثر با فونت کوچک وجود دارد که مشخصات آداپتور شما را به طور دقیق مشخص می کند. آداپتور مشخصات شارژ سازنده را شرح می دهد.

بخوانید  نحوه نصب کاستوم رام

باید به دنبال جزئیات خروجی روی آداپتور شارژ باشید. در این حالت، خروجی 1000 میلی آمپر ساعت است. بنابراین می‌توانیم انتظار شارژ 1000 میلی‌آمپر ساعتی را داشته باشیم، منهای هر چیزی که گوشی الجی من می‌کشد.

اما نگران نباشید، اگر از برنامه استفاده کرده‌اید و به این نتیجه رسیده‌اید که شارژ کمتری نسبت به آنچه آداپتور شما می‌گوید دریافت می‌کنید، مراحلی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید.

بیشتر بدانید: روش تعویض برد منطقی LG G3

0/5 (0 نقد و بررسی)