دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت روشن نشدن گوشی

علت روشن نشدن گوشی ال جی

سیستم عامل و یا نوع برند گوشی، تاثیری در خاموش شدن ناگهانی گوشی نداشته، این مشکل، می تواند ناشی از مشکل در سخت افزار گوشی یا تداخلات نرم افزاری، در گوشی باشد.

دانستن سوالاتی از این قبیل که علت خاموشی گوشی، به محض شارژ کردن گوشی، چیست؟ و هزاران سوال و پاسخ دهی دیگر را می توانید از تکنسین های نمایندگی تعمیر موبایل الجی، پرسیده، که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهد شد، اگر هیچ کدام از مطالب گفته شده، مفید واقع نشد، برای رفع مشکل و خدماتی چون تعمیر و تعویض قطعات معیوب و رفع ایرادهای نرم افزاری، از آنها کمک بخواهید.

به چه علت هایی گوشی ال جی، روشن نمی شود؟

  • از کار افتادن دکمۀ پاور

در اثر کار کردن بیش از حد دکمه پاور و یا فشار آوردن به آن، می تواند باعث روشن نشدن گوشی ال جی، شود، چاره آن است چند ثانیه دکمه پاور را نگه داشته، تا گوشی موبایل، روشن شود.

  • گوشی فریز شده

در حالت فریز شدن گوشی اندرویدی خود، تا 15 ثانیه دکمه پاور را نگه داشته و رها کنید، این کار را تا چند مرتبه تکرار کنید،تا زمانی این کار را ادامه دهید، که بتوانید صدای ویبره روشن شدن گوشی خود، را بشنوید.

  • استفاده از ریست فکتوری

آخرین روش نرم افزاری، می باشد، که باید زمانی که گوشی تان روشن نمی شود، گوشی را ریست کرده و بعد راه اندازی کنید، چون با ریست فکتوری، اطلاعات تان حذف شده و تنظیمات دستگاه به تنظیمات کارخانه باز خواهد گشت، بهتر است بک اپ گیری از اطلاعات ذخیره خود را قبل از ریست فکتوری، فراموش نکنید.

  • باتری معیوب است

جدا کردن باتری خراب از گوشی خاموش، باعث شوک و روشن شدن آن می شود، که این روش برای آن دسته از گوشی هایی می باشد، که باطری آنها قابلیت تعویض دارد، با این حال اگر لگوی ال جی دیده نشده و صفحه سیاه گوشی را روبروی خود دارید، باید 30 ثانیه پاور را در این حالت، فشار داده و از آن دست برنداشته، تا گوشی تان را خاموش کرده و صبر کنید تا مدت زمانی اندک، دوباره آن را روشن نمایید.

  • شارژ کافی، موجود نیست

با تمام شدن شارژ موبایل، گوشی به کار خود ادامه نداده و خاموش خواهد شد، که اگر متوجه تمام شدن شارژ گوشی نشده باشید، یکی از علت هایی است که باید مورد بررسی قرار گیرد، در حالت استفاده از اپلیکیشن، باطری نیاز به مصرف انرژی بیشتری دارد، چاره این مشکل شارژ کردن مجدد گوشی بوده، که تا دو ساعت آن را به برق زده، بعد از آن اقدام به روشن کردن گوشی کرده، اگر همچنان گوشی با زدن پاور روشن نشد، به فکر بررسی کابل یا خود شارژر باشید، تا اگر مشکلی دارند، تعویض شوند.

بخوانید  صفحه نمایشگر LG G3

وجود اشکالات نرم افزاری و روشن نشدن گوشی ال جی

وجود مشکلات نرم افزاری موجود در تنظیمات گوشی، می تواند یکی از دلایل و مسبب روشن نشدن گوشی ال جی می شود. دستگاه‌هایی با سیستم عامل اندروید، طوری طراحی شده اند، که در صورت عدم واکنش پردازنده در مدت زمان خاص، شاهد خاموش روشن شدن اتوماتیک گوشی، خواهید بود، که این امر به علت حفاظت از سیستم اتفاق می افتد. در نتیجه، مشکل روشن نشدن گوشی ال جی، در این مواقع، برای رفع مشکل نرم‌افزاری‌ می باشد.

نکته: در صورت وجود خطا در اجرای برنامه کاربردی، آن را حذف نموده و با حذف آن به رفع مشکل روشن نشدن گوشی ال جی خود پرداخته، برای این منظور می توانید، به صورت زیر مسیر را دنبال کنید:

  ← “Settings ← Menu Application ← Downloads” برنامه کاربردی نصب شده را حذف کنید.

 با به روز رسانی نسخه نرم افزاری خود، می توانید مشکل روشن نشدن دستگاه خود را رفع نمایید، به این ترتیب که، در صورت نداشتن آخرین نسخه نرم افزار در گوشی تان، با مراجعه به وب سایت رسمی کمپانی ال جی، آن را بروز کرده و به رفع مشکل، بپردازید.

از موارد دیگر، داغ شدن بیش از 60 درجه سانتیگراد، گوشی ال جی بوده، که منجر به خاموشی خود به خود آن می شود، تا از آسیب های احتمالی دیگر جلوگیری نماید، در این حالت در صورتی که گوشی ال جی داغ شد، شما با بستن برنامه های در حال اجرا و برنامه های فعال در پشت زمینه (auto sync) به رفع این مشکل کمک می کنید، که می توانید، بعد از خنک شدن گوشی موبایل ال جی، به اجرای مجدد آن بپردازید.

بخوانید  آموزش تشخیص باتری اصلی از تقلبی

وجود اشکالات سخت افزاری و روشن نشدن گوشی ال جی

مشکل در گوشی ال جی، همیشه نرم افزاری نبوده، بلکه به علل سخت افزاری، نیز می باشد، که بررسی موارد زیر به شما در رفع این مشکل کمک می کند:

  • قطع ارتباط میان باطری و گوشی ال جی

یکی از علت هایی بوده، که سبب روشن نشدن گوشی ال جی می باشد، بنابر این به بررسی ارتباط این بخش بپردازید.

  • کثیف شدن، وجود لکه یا شل شدن درگاه های گوشی ال جی

برای حل این مشکل، باید درگاه های تلفن همراه تمیز شود، توصیه می شود ار یک پارچه تمیز، بدون پرز و خشک، استفاده نموده و بعد از خارج ساختن و قرار دادن مجدد باطری داخل گوشی، گوشی را روشن کرده و امتحان نمایید.

  • ضربه خوردن و یا نفوذ مایعات به درون گوشی ال جی

برای رفع این مشکل، می توانید با رجوع به مراکز مجاز تعمیر موبایل ال جی، به رفع آن بپردازید.

0/5 (0 نقد و بررسی)