دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت وجود مشکل LG IMS

اگرچه ال‌جی به‌عنوان یک OEM اندروید کار خود را تعطیل کرده است، دستگاه‌های آن همچنان در دستان بسیاری از کاربران فعالیت می‌کنند. قابل درک است که مشکلات نرم افزاری می تواند زندگی روزمره این کاربران بازمانده را ویران کند. ممکن است بعد از مدتی استفاده از گوشی خطای “LG IMS را مشاهده نمایید. خوشبختانه، به نظر می رسد یک راه حل وجود دارد که می تواند به شما برای علت وجود مشکل LG IMS کمک کند.

علت وجود مشکل LG IMS

بررسی علت وجود مشکل LG IMS

برای علت وجود مشکل LG IMS گزارش T-Mo اولین بار این موضوع را شناسایی کرد. این امر بر انواع گوشی های ال جی در T-Mobile تأثیر می گذارد. یک شبه، دستگاه‌های آسیب‌دیده پیام خطای «LG IMS متوقف شده است» را بارها و بارها نشان دادند. رد کردن پیام خطا بلافاصله آن را مجبور به نمایش مجدد کرد و در بیشتر موارد تلفن را غیرقابل استفاده می‌کرد. برخی از کاربران فقط چند ثانیه فرصت داشتند تا اقدامات را انجام دهند تا پیام خطا پشتیبان ظاهر شود.

در صورتی که آشنایی ندارید، چارچوب IMS تضمین می‌کند که تماس‌ها و پیام‌های متنی به درستی از طریق LTE و 5G هدایت می‌شوند. بدون آن، گوشی اندرویدی شما یک عنصر کلیدی را که به آن امکان برقراری و دریافت تماس‌های تلفنی را می‌دهد، از دست می‌دهد. از آنجایی که مشکل مربوط به اتصال سلولی است، قابل درک است که چرا فقط کاربران T-Mobile تحت تأثیر قرار می گیرند.

T-Mobile در توییتر تأیید کرد که از این مشکل آگاه است. این شرکت افزود که با ال‌جی برای توسعه راه‌حلی دائمی کار می‌کند که اجرای آن به حداقل تلاش کاربر نیاز دارد. اگرچه اپراتور این مشکل را تایید کرد، اما جدول زمانی آزمایشی حل و فصل را مشخص نکرد. بنابراین، تا زمانی که یک راه حل ایجاد شود، در اینجا راه حل هایی وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

بخوانید  اتصال ساعت هوشمند به گوشی

بازنشانی IMS 

برای علت وجود مشکل LG IMS این اصلاح بالقوه در Reddit مشاهده شد و به نظر می رسد برای چندین قربانی ناگوار این مشکل کار می کند. بنابراین، مراحل زیر را دنبال کنید و خودتان آن را امتحان کنید.

مرحله 1: گوشی ال جی خود را با استفاده از کلید تنظیمات سریع در حالت هواپیما قرار دهید.

مرحله 2: برنامه تنظیمات را باز کنید. سپس در قسمت Apps & Notifications، App Info را انتخاب کنید.

مرحله 3: روی منوی همبرگر (سه نقطه) در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. از منوی ظاهر شده، نمایش سیستم را انتخاب کنید.

مرحله 4: به دنبال com.lge.ims.rcsprovider در لیست بگردید و روی آن ضربه بزنید.

مرحله 5: در صفحه اطلاعات این برنامه، روی سه دکمه زیر به ترتیب خاص ضربه بزنید: پاک کردن حافظه پنهان > پاک کردن حافظه/داده > توقف اجباری.

مرحله 6: مرحله 5 را بارها و بارها تکرار کنید تا زمانی که پنجره بازشو نمایش داده نشود. مطمئن شوید که روی سه دکمه ذکر شده در مرحله 5 بدون ظاهر شدن پیام خطا ضربه بزنید.

برداشتن سیم کارت و استفاده از Wi-Fi

برای علت وجود مشکل LG IMS اگر روش فوق را بسیار پیچیده یا دشوار می‌دانید، بهترین جایگزین شما این است که دستگاه ال‌جی خود را در حالت هواپیما رها کنید. سپس سیم کارت خود را از گوشی خارج کنید. به نظر می رسد این باعث می شود که پیام خطا برای برخی از کاربران آسیب دیده از بین برود. این به شما امکان می دهد بیشتر عملکرد دستگاه LG خود را از طریق اتصال Wi-Fi حفظ کنید.

بخوانید  چگونگی تعمیر هارد موبایل

برخی از کاربران سختی‌های ریست کردن دستگاه‌های ال‌جی خود و راه‌اندازی مکرر آن‌ها را تحمل کردند. متأسفانه برای آنها تلاش ها بی نتیجه ماند و مشکل از بین نرفت. امیدواریم یکی از راه‌حل‌های ذکر شده در بالا برای شما مفید بوده و به شما در رفع مشکل LG IMS کمک کرده باشد. آیا مشکل LG IMS خود را حل کردید؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

بیشتر بدانید: آموزش تعویض دکمه‌های میزان صدا در گوشی Nexus 5

0/5 (0 نقد و بررسی)