دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

یافتن گوشی ال جی G6

یافتن گوشی ال جی G6 بعد از سرقت یا گم شدن

اگر گوشیتان گم شد یا به سرقت رفت، نگران نباشید، راههایی برای دست یافتن به موبایل تان وجود داشته، که بدون نگرانی و با استفاده از آن ها می توانید، موبایل خود را پیدا نمایید، که شرح  این راه حل ها و در آخر مطلب، نحوه پیدا کردن موبایل ال جی G6 توضیح داده خواهد شد.

گوشی سرقت شده یا گم شده را چگونه پیدا کنیم؟

با توجه به بعضی شرایط و اجرای چند راه اساسی، می توانید به گوشی گم شده خود برسید، که در ادامه این موارد و شرح آنها را خواهید دید.

  • توسط نرم افزار، رد گوشی سرقت و یا گم شده خود را بیابید

نوع سیستم عامل موبایل دارای اهمیت بوده، که با توجه به آن و نرم افزارهای موجود، که به راحتی در گوگل پلی، موجود بوده، (با شرط اینکه بر روی گوشیتان قبلا نصب کرده اید)، به راحتی گوشی تان پیدا خواهد شد، به همین منظور، در اینجا نرم افزارهای کاربردی را که می توانید، بر روی گوشی تان، نصب کنید آورده ایم، که شامل: اپ‌های  Cerberus، Prey Anti-Theft  می باشند.

  • از گوگل، برای گوشی سرقت و یا گم شده کمک گیرید

شرط آن برخورداری موبایل از سیستم اندروید می باشد، که در صورت وارد کردن شماره حساب کاربری گوگل خود بر روی تلفن و اتصال آن به اینترت، می توانید مکان گوشی و آخرین مکان های قرار گرفته آن را مشاهده نموده، که این امکانات گوگل تا حدی است که علاوه بر مکان گوشی شما، به شما امکان به صدا در آوردن آلارم گوشی، (حتی در صورت بی صدا بودن) را داده و امکان قفل اطلاعات یا حذف کلی اطلاعات را نیز به شما می دهد.

  • از اپراتورهای تلفن همراه، کمک گیرید

در صورت خاموش بودن یا متصل نبودن گوشی به اینترنت، باید از اپراتورهای تلفن، کمک گرفت. که این اپراتورها اعم از ایرانسل و همراه اول، دارای کدهای پیگیری مخصوص به خود و روش های متفاوت بوده، که با کمک آنها می توانید از جای گوشی خود با خبر شوید.

  • از اینترنت، رد گوشی گم شده خود را بگیرید

با  استفاده از اکانت گوگل، (که در گوشی های اندرویدی بیشتر کاربرد دارد)، می توانید گوشی خود را بیابید. برای این منظور، جهت بهره مندی از Android Device Manager، ملزم هستید تا یک مرتبه، از طریق گوشی اندرویدی تان، اقدام به ورود به اکانت جی میل تان کنید.

  • از کد IMEI و مراجع قضایی، کمک گرفته و گوشی را در لیست سیاه قرار دهید

کد IMEI یک شناسه ی جهانی، بوده که برای انواع موبایل، کد مخصوصی در نظر گرفته شده، که با مراجعه به مراکز قضایی و استعلام این کد و اپراتور مربوطه، گوشی موبایل مسروقه یا گم شده تان را جزو فهرست سیاه، در نظر می گیرند، تا استفاده از دستگاه و حتی تعویض سیم کارت برای سارقان، غیر ممکن شود.

  • از GPS SMS Phone Finder رد گوشی خود را بگیرید

 با دانلود و نصب نرم افزار GPS SMS Phone Finder و با ارسال عبارت  locate me YOUR_KEYتوسط خط دیگر و با تعیین رمز عبور، می توانید موقعیت گوشی خود را بیابید.

  • از سایر اپ های موجود، می توانید گوشی خود را بیابید

قبل از گم شدن یا سرقت موبایل خود، نصب اپ ها لازم بوده که در هنگام گم شدن یا دزدیده شدن موبایل کمک تان کنند، که می توان به معرفی اپ های  Find My Phone و  Find My Lost Phone پرداخت.

بخوانید  بررسی گوشی LG V60 ThinQ

نحوه یافتن گوشی ال جی G6 با نصب برنامه کاربردی

بسیار اتفاق می افتد که گوشی موبایل خود را در جایی سایلنت قرار داده و آن را گم کرده اید، یا در بعضی مکان ها آن را جا گذاشته اید، شاید بدتر از آن، موبایل تان توسط سارقان ربوده شده، به هر حال در همه این حالات راهی برای پیدا کردن موبایل گم شدتان وجود دارد، برای آنکه موبایل خود را پیدا کنید، در مطالب قبل، برخی راهها توضیح داده شده اند، اینجا در ادامه با بازگو کردن یکی از قابلیت‌های ال‌جی G6 می خواهیم روش پیدا شدن این گوشی موبایل، از دست سارقان، را با هم بررسی نماییم.

اولین شرط نصب برنامه کاربردی Android Device Manager یا Find My Device در گوشی موبایل ال جی بوده که می توانید از فروشگاه گوگل پلی، آن را بیابید.

با وارد کردن حساب کاربری گوگل خود در این برنامه، و با اتصال دستگاه تلفن هوشمندتان، می توانید در بخش security Device، به تعیین رمز عبور پرداخته (که در باز کردن قفل گوشی وقتی که آن را پیدا نمودید، لازم می شود)، همچنین در این قسمت می توانید با گذاشتن پیام برای شخصی که موبایل تان را پیدا کرده و شماره تلفن خود، امکان برقراری بین خود و یابنده را فراهم سازید.

با صدا در آوردن زنگ گوشی گم شده خود و عدم قطع آن تا هنگام فشردن دکمه پاور، می توانید، گوشی خود را بیابید، که این تنظیمات در بخش  play soundمی باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)