دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پنهان کردن برنامه در هوم اسکرین

چگونه برنامه ها را در هوم اسکرین LG G5 پنهان کنیم؟

شرکت ال جی، در ارائه گوشی پرچمدار خود یعنی LG G5 علاوه بر طراحی ظاهری نونما و جدید، با وجود رابط کاربری جدید، به عنوان  UX 5.0 توانسته به صفحه خانه (هوم اسکرین) این گوشی هوشمند، نمای تازه ایی بدهد و مزیت مهمتر، این می باشد، که کار کردن با این رابط کاربری، از رابط کاربری بکار رفته در گوشی های پرچمدار قدیمی ال جی، خیلی ساده تر می باشد. از طرف دیگر طراحی کودکانه و رنگ های روشنی را که در UI دو گوشی ال جی  G3 و G4  بود، را خوشبختانه کنار گذاشته و طراحی رابط کاربری و رنگ های آن از کودکی به بلوغ تبدیل کرده است.

همانطور که گفته شد، رابط کاربری جدید، در گوشی پرچمدار جدید، دارای رنگ های سنگین بوده و خیلی بالغ تر و متناسب تر از طرح های قدیمی آن می باشد. متاسفانه با حذف بعضی از ویژگی های فوق العاده خوب و مفید این رابط کاربری، مثل کشو برنامه ها که یکی از قابلیت های خوب حذف شده می باشد، موجب شده تا  قرار گیری برنامه ها بر روی صفحه اصلی، همانند سیستم عامل IOS بوده و برای کاربر، امکان شخصی سازی آن ها، وجود نداشته نباشد.

حالا سوالی که مطرح می شود، چگونگی پنهان کردن این برنامه ها می باشد و یا اینکه آیا آن ها باید در یک پوشه قرار داده شوند؟ برای پاسخ به این سوال، می توان گفت، که مطمئنا استفاده کردن از یک پوشه نیز برای پنهان کردن برنامه ها ممکن است، اما با یک روش بهتر هم می شود، برای پنهان کردن اپلیکیشن ها در گوشی اقدام نمود، که می توانید برای دانستن آن، در ادامه مطلب با ما  همراه باشید.

بخوانید   گوشی‌های Q Stylus ال‌جی

 پنهان کردن اپلیکیشن ها در گوشی  LG G5به چه صورت می باشد؟

همانطور که در تصویر زیر هم دیده می شود، قبل از هر کاری باید بر روی صفحه نمایش گوشی تان، همه انگشتان خود را مطابق شکل، قرار داده و برای چند ثانیه، آن را نگه داشته تا شاهد باز شدن منو سفارشی سازی شوید.

منویی ظاهر خواهد شد، که باید در این قسمت، بر روی گزینه تنظیمات یا  settings صفحه نمایش، کلیک کرده و منتظر باز شدن تنظیمات باشید، و این درست همان است که ما می خواهیم.
پس از باز شدن تنظیمات، به بررسی و پیدا کردن گزینه “Hide Apps” یا “مخفی کردن نرم افزار” پرداخته، بعد آن را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک نمایید.
در این مرحله شما شاهد باز شدن یک لیست از تمام برنامه های موجود، بر روی دیوایس خواهید بود. یک مربع کوچک یا چک باکس، در سمت چپ این برنامه ها جا دارد. در این لیست، می توانید هر برنامه ایی را که می خواهید پنهان کنید، انتخاب نمایید.
نکته: پس از انتخاب برنامه هایی که مد نظر تان می باشد، هرگز فراموش نکنید، که حتما باید روی گزینه “Apply” کلیک کنید، چرا که با اپلای کردن، شما در واقع، در صفحه هوم، برنامه هایی را که خواستار پنهان کردن آنها بودید، را دیگر نخواهید دید و پنهان می شوند.

شخصی سازی هوم اسکرین در اندروید، با برنامه Nova Launcher Prime

برنامه Nova Launcher Prime  به شما اجازه میدهد، تا به تجربه کاربری جدیدی برسید و از چارچوب همیشگی اندروید بگذرید، به طوری که این برنامه در صدد کمک به شما بوده، به نحوی که با زدن کلید Home در دستگاه اندرویدی تان، صفحه ای جدید روبروی تان ظاهر خواهد شد، در این صفحه باز شده، می توانید تغییرات زیادی را بر روی صفحه انجام داده، که این تغییرات شامل: مشخص کردن شکل پنل ها ، تعداد آیکن های ثابت بر روی صفحه ، نحوه جا به جایی بین صفحات و … می باشد.

بخوانید  4 ویژگی Google Drive گوشی الجی

 هم چنین در صورت تمایل، می توانید، به تغییر تعداد ستون ها و سطر های مورد نیاز خود، بپردازید و نیز به نصب نوار جستجوی گوگل بپردازید. ویژگی های دیگری نیز در این برنامه وجود دارد، که پاک کردن لیبل آیکن ها، یکی از این ویژگی ها می باشد که با جستجو در برنامه به آنها، خواهید رسید.

دسته بندی برنامه ها، یکی دیگر از ویژگی های کاربردی می باشد، که به سادگی، به شما در طبقه بندی و سازماندهی محتوای موجود بر روی دستگاه تان، کمک کرده و حتی قابلیت پنهان سازی برخی از موارد غیر ضروری را از روی صفحه دارد.  کار با این برنامه بسیار متنوع، آسان و لذت بخش بوده، که تنوع آن باعث جذابیتش شده است.

 آیکن های پیش فرضی را نیز می توانید داشته باشید، که دانلودشان با جستجو در Google Play و انجمن ها بوده و می توانید تعداد زیادی از آنها را داشته باشید. البته برای این برنامه نسخه رایگانی هم هست، که تاکنون میلیون ها بار آن را دانلود کرده اند و قابلیت های کلیدی بسیاری را نیز، از آن خود کرده است. برنامه های دیگری نیز در این مورد وجود دارند، مانند  Go Launcher EX ،Apex Launcher  و ADW.Launcher  که ممکن است برایتان سودمند باشند.

0/5 (0 نقد و بررسی)