دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات

پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات گوشی های  LG

بعد از پاک شدن اطلاعات از گوشی تان، بسیار اهمیت دارد، که  چه عملیاتی برای بازگشت اطلاعات آن انجام می دهید، مهم است که این اطلاعات پاک شده در کجا ذخیره شده اند، اگر بر روی هارد، هستند، این نکته دارای اهمیت بوده که انجام هر پردازش جدید در دستگاه تان، می تواند به عدم بازیابی اطلاعات منجر شود، این پردازش می تواند ورود هرگونه اطلاعات جدید و یا از آن ساده تر برقراری تماس باشد، با ذخیره شدن اطلاعات بر روی مموری، راحت می توان آن را بازیابی کرد.

یک نکته حائز اهمیت خاموش کردن دستگاه، می باشد، که در این صورت با اجرا نشدن عملیات، به بازیابی و استفاده از اطلاعات حذف شده، کمک خواهید کرد. یک نکته بسیار مهم که باید آن را در نظر بگیرید، این نکته است که چون دانش فنی لازمه برای بازیابی اطلاعات در دسترس شما نبوده و کوچکترین خطا باعث عدم بازیابی اطلاعات شود، لذا از بازیابی اطلاعات حذف شده توسط خودتان جدا پرهیز کنید.

امکان بازیابی اطلاعات حذف شده موبایل به وسیله نرم افزار

عدم استفاده کاربران عادی از نرم افزارهای موجود برای بازگشت اطلاعات، بنابر این باید استفاده با آن را به کارشناسان مجربی داد، که بتوانند با این نرم افزارها به بازگشت اطلاعات حذف شده شما کمک کنند، نرم افزارهای زیادی مجود دارند، که از بین آنها می توان به برخی از آنها مانند: recuva  و  EaseUS MobiSaver for Android، اشاره نمود، که بازیابی اطلاعات گوشی های اندرویدی، توسط این نرم افزار ها امکان پذیر می باشد.

بخوانید  روش تعویض سیم کارت LG G3

با توجه به تبلیغاتی که در استفاده از این نوع نرم افزارها می بینید، برای بازیابی کامل اطلاعات حذف شده، به آن اکتفا نکرده، بلکه استفاده از این نرم افزار و بازیابی اطلاعات حذف شده خود را به متخصصین مجرب سپرده و خودتان از انجام آن جدا خودداری کنید.

پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات گوشی های LGبه چه صورت می باشد؟

پشتیبان گیری در گوشی های LG به چه صورت می باشد؟

  1. اولین قدم، اجرای برنامه LG Backup می باشد.
  2. بعد از آن، انتخاب گزینه Manual Backup در این برنامه می باشد.
  3. در این مرحله برای ذخیره فایل پشتیبان خود، مکانی را در نظر بگیرید.
  4. انتخاب شما در این منو مشخص می کند، که تمایل به ساختن فایل جدید داشته و یا می خواهید به انتخاب بازنویسی فایل پشتیبان قبلی، بپردازید.
  5. در این جا باید نامی را برای فایل پشتیبان در نظر گرفته، بنویسید.
  6. رمز خود، را جهت فایل پشتیبان، در این قسمت بنویسید.
  7. در این قسمت امکانِ انتخاب نمودنِ پشتیبان گیری از برنامه یا تنظیمات مورد نظر تان، وجود دارد.
  8. در این قسمت گزینه Backup را انتخاب نموده و پیامی را خواهید دید.
  9. محتوای پیام بر این دلالت دارد که هنگامی که Backup گیری اتفاق بیفتد، بسته شدن برنامه های در حال اجرا و امکان عدم کار کردن کلید های رابط کاربری، وجود دارد. برنامه های دانلود شده، تنها زمانی قابل بازگردانی می باشد، که اکانت گوگل در گوشی مورد نظر با گوشی پشتیبان گیر، یکسان باشد.
  10. دکمه OK را زده و  منتظر پشتیبان گیری بمانید.
  11. تمامی فایل های پشتیبان را می توانید، در صفحه ای که پیش رو دارید، ملاحظه نمایید.
بخوانید  علت باد کردن باتری گوشی

بازگردانی  (Restore)در گوشی های LG به چه صورت می باشد؟

  • اولین اقدام انتخاب گزینه Restore می باشد.
  • در این مرحله به انتخاب یک فایل از بین فایل های پشتیبان، بپردازید.
  • بعد از اینکه فایل پشتیبان مورد نظر خود را انتخاب کردید، می توانید در این قسمت، شاهد مشخصات برنامه و همچنین تنظیمات پشتیبان گیری شده، مشخصات گوشی خود (که پشتیبان گیری در این گوشی بوده) و آدرس ذخیره فایل پشتیبان، باشید.

نمایش پیام پس از تایید، حاوی چه نکاتی می باشد؟

این پیام حاوی آن می باشد، که در هنگامی که عمل بازگردانی انجام گیرد، شما دسترسی به تمامی اطلاعات فعلی مربوط  به برنامه را نداشته و جایگزین آن اطلاعات فایل پشتیبان، خواهد بود. در حالتی که گوشی به عمل بازگردانی خود ادامه می دهد، در این صورت امکان استفاده از کلید های رابط کاربری، وجود نداشته، چرا که گوشی در این حالت با انتخابِ حالت هواپیما به عمل بازگردانی ادامه می دهد، بعد از اتمام عمل بازگردانی گوشی ری استارت شده و بازیابی اطلاعات را خواهید داشت.

نکته: امکان ایجاد فایل پشتیبان، برای تعداد 3 فایل پشتیبان، (در زمانی که باید مکان ذخیره فایل پشتیبان، را انتخاب کنید)، میسر نمی باشد. که برای رفع این مشکل، اگر فایل های پشتیبان را به پوشه دیگر منتقل کرده و در پوشه   LGBackupقرار ندهید، مشکل حل خواهد شد.

پشتیبان گیر خودکار، هم مانند مراحل قبل بوده و تنها دارای یک مرحله بیشتر می باشد، صفحه زمان بندی پشتیبان گیری، صفحه ای می باشد، که با وارد شدن به آن، امکان پشتیبان گیری در بازه های زمانی هر هفته ، یک هفته در میان ، هرماه وجود دارد، که بعد از انتخاب زمان بندی، گزینه  Auto Backup را انتخاب کرده، که در آن امکان مشاهده و تغییر اطلاعات مکان، همچنین ذخیره سازی، برنامه و تنظیمات مورد نظر و زمان بندیِ آن، وجود دارد.

بخوانید  آزمایش درستی کابل شارژ گوشی الجی
0/5 (0 نقد و بررسی)