دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکاتی دربارۀ ریکاوری هارد گوشی ال جی

نکاتی دربارۀ ریکاوری هارد گوشی ال جی

بازیابی اطلاعات پاک شده از گوشی، مشکلی است، که برای دسترسی مجدد این اطلاعات نیاز به یک کارشناس دارد. در این راستا وقتی که تعمیرکار متخصصی برای آن در نظر نگرفته شده باشد، این قطعه حساس یعنی هارد دچار مشکل خواهد شد. قابلیت بازیابی انواع حافظه گوشی توسط  متخصصین نمایندگی ال جی و با بهترین ابزار می تواند، مشکل ریکاوری هارد گوشی را حل کند.

افراد متخصصی که در نمایندگی ال جی وجود داشته، این اطمینان را می دهند، که با مراجعه شما به این نمایندگی، نرم افزارهایی تست شده و قابل اعتماد را در اختیار شما جهت ریکاوری هارد، قرار داده، و اطلاعات از دست رفته شما را باز گرداند. با استفاده از نرم افزارهایی که مطمئن نیستند، فقط کار را خراب تر کرده و ریکاوری هارد را از حالت ممکن به ناممکن می برید و دیگر به اطلاعات خود دسترسی نخواهید داشت. علاوه بر نرم افزارهای تست شده ریکاوری هارد، در نمایندگی ال جی، سخت افزارهای ریکاوری هارد نیز مورد اعتماد بوده و در تست، امتحان خود را پس داده اند.

در ریکاوری هارد گوشی ال جی چه نکاتی اهمیت دارد؟

عدم استفاده از نرم افزار های نا مطمئن

بازنویسی در حافظه گوشی توسط برخی از این نرم افزارها سبب حرابی این قسمت شده و اطلاعات شما امکان بازیابی نخواهد داشت.

خودداری از عکاسی و فیلم برداری با گوشی خود

قبل از ریکاوری گوشی، از تبادل فایل، عکس و فیلم توسط گوشی جدا دوری کنید.

خودداری از فلش کردن گوشی و یا نصب نرم افزار در آن

بخوانید  آموزش تعویض دکمه‌های میزان صدا در گوشی Nexus 5

زمانی که اطلاعات شما پاک شد، دوری نمودن از نصب برنامه، خاموشی گوشی و تماس با نمایندگی تعمیر موبایل ال جی و قسمت مرکز ریکاوری هارد ال جی، توصیه می شود.

معرفی برخی از خدمات تخصصی، در بخش ریکاوری هارد گوشی ال جی

هیچ شخصی دوست ندارد اطلاعات خود را با پاک شدن آن، از دست بدهد، بنابر این برای بازیابی آن کوشش هایی صورت گرفته، که در ادامه مطالب، برخی از خدمات ریکاوری هارد، نام برده شده اند، که شامل خدماتی هستند، که می توانید، در نمایندگی گوشی ال جی و مرکز ریکاوری هارد موبایل ال جی، از آن ها استفاده کنید:

  • قابلیت بازیابی عکس‌ها
  • قابلیت بازیابی ویدئوها
  • قابلیت بازیابی موزیک ها
  • قابلیت بازیابی اسناد کاربر
  • توانایی بازیابی عکس و فیلم هایی که توسط موبایل گرفته شده اند.
  • توانایی بازیابی فایل های منتقل شده از کامپیوتر به موبایل
  • توانایی بازیابی اطلاعات از حافظه SD که در داخل موبایل می باشد.
  • قابلیت اسکن نمودن و انتخاب نمودن فایل های انتخابی مورد نظر برای بازیابی
  • قابلیت ریکاوری حافظه داخلی
  • قابلیت ریکاوری و بازیابی اطلاعات رم
  • قابلیت ریکاوری عکس های پاک شده
  • توانایی بازیابی اطلاعات هارد
  • توانایی بازگردانی انواع فایل هایی که دچار آسیب شده و یا از بین رفته اند.
  • قابلیت بازیابی فایل‌ها و اطلاعاتی که حذف شده اند.
  • قابلیت بازیابی فایل‌ها، پیامک‌های متنی
  • قابلیت بازیابی لیست مخاطبین

خدمات مرکز ریکاوری هارد گوشی ال جی

تعمیر تخصصی در نمایندگی گوشی ال جی، در بخش های جداگانه بوده تا هر چه بهتر کاربران بتوانند از این خدمات استفاده نمایند. اطلاعات خود را به راحتی در نمایندگی ال جی بازیابی کنید، چرا که این مرکز به عنوان مرکزی به روز، سریع، کار آمد، شناخته شده، که با رعایت استانداردهای بین المللی توانسته، اطلاعات را به خوبی بازیابی نماید. برخی از خدمات مرکز ریکاوری آورده شده:

بخوانید  رفع مشکل LG V20 Stuck در حالت هدفون گوشی

به مشکلات کاربران پاسخ داده می شود

متخصصان در نمایندگی ال جی در ساعات اداری می توانند پاسخگوی کاربران باشند،  نمایندگی ال جی همچنین می تواند، مشکل شما را حضوری نیز در ساعات اداری، حل کند.

راه حل های کارآمدی را نشان کاربر می دهد

بهترین راه حل ممکن را در مورد مشکل خود، اعم از بازیابی اطلاعات گوشی، از متخصصان نمایندگی ال جی بخواهید، چرا که آنها با تجربه بالای خود، از آن با خبرند.

به منظور عدم تخریب تجهیزات و اطلاعات، گارانتی را متقبل می شود

جهت ریکاوری اطلاعات خود، با خیال آسوده به نمایندگی ال جی، مراجعه نموده و از سلامت موبایل خود و بازیابی اطلاعات آن خاطر جمع باشید، چرا که سلامت گوشی شما توسط این نمایندگی، تضمین شده و اطلاعات شما، به شما برگردانده خواهد شد.

در مورد نمایندگی مجاز ال جی چه می دانید؟

در ایران از محصولات ال جی بسیار استقبال شده و همین امر باعث شده تا نیاز ورود محصولات به روز، با سرعتِ هر چه تمام تر و رساندن آن ها به مشتری، مساله ای باشد که جز در سایۀ مرکزی، که این اقدامات را انجام دهد، عملی نمی شود، بنابر این مرکزی در نظر گرفته شد، که نام آن نمایندگی محصولات ال جی بوده و توانسته محصولات خود را به روز، در اختیار کاربران قرار دهد و در خدمات متعدد دیگر، مانند امر تعمیرات، نیز خود را به روز نگه داشته و همچنین توانسته علاوه بر تعمیر و ریکاوری هارد، به فروش گوشی و تبلت بپردازد. برای خرید تبلت و گوشی و دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش آن، باید از فروشگاه مرکزی ال جی دیدن کنید.

بخوانید  ویژگی هیجان انگیز اندروید 12 بتا گوشی الجی
0/5 (0 نقد و بررسی)