دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

قابلیت دستیار گوشی

با قابلیت های دستیار گوگل بیشتر آشنا شوید

با وجود گذشت مدت زمان زیادی از ورود دستیار گوگل به گوشی شما، شاید خیلی از شما با ویژگی های این دستیار آشنایی نداشته باشید. از این دستیار دو سال پیش در جریان رویداد I/O 2016 پرده برداری شد. دستیار گوگل در انجام کارهای روزانه به کاربران کمک خواهند کرد. دستیار هوشمند گوگل از هوش مصنوعی فوق العاده‌ای بهره‌ می برد. این دستیار با توانایی‌ تشخیصی بالا قادر به پاسخ سؤالات کاربران است. گوگل با استفاده از این دستیار، به رقابت با سیری اپل پرداخته است. شما کاربران محترم گوشی های اندروییدی می توانید تمام اطلاعات لازم در مورد گوشی را از کارشناسان نمایدگی ال جی دریافت کنید. این کارشناسان پاسخگوی تمام سوالات شما در مورد انواع نرم افزار ها و تکنولوژی های موبایل خواهند بود.

قابلیت های دستیار گوگل

دستیار هوشمند گوگل دارای قابلیت های بسیار زیادی است. این دستیار در انواع کارهای روزانه به شما کمک خواهد کرد. می توان برای برقراری تماس های تلفنی از این دستیار استفاده کرد. از دیگر قابلیت های دستیار گوگل ارسال پیام، یاد آوری وقایع و قرار ها است. مثلا برای تنظیم یک یادآور در پنجره دستیار گوگل عبارت Set Reminder at را وارد کنید. این دستور را به صورت صوتی نیز می توان یه این دستیار داد. از این دستیار برای پخش موسیقی نیز می توان استفاده کرد. هنگام عکس برداری می توان از دستیار گوگل کمک گرفت. مسیریابی با استفاده از این دستیار بسیار لذت بخش خواهد بود.

هنگام خروج از منزل و یا مسافرت نیز می توانید با استفاده ازGOOGLE ASSISTANT از وضعیت آب و هوا مطلع شوید. با استفاده از دستیار گوگل دیگر به اپلیکیشن‌های نشان دهنده وضعیت آب و هوا نیاز ندارید. برای اطلاع از وضعیت آب و هوا  شهر مورد نظر خود را با کلمه Weather تایپ کنید و یا به صورت صوتی به این دستگاه اعلام کنید. برای مکالمه با دستیار صوتی گوگل در پنجره مکالمه با دستیار هوشمند گوگل، آیکون میکروفون را لمس و نگه دارید. بعد از اتمام دستور انگشت را از روی آیکون میکروفون بردارید تا دستور شما برای دستیار گوگل ارسال شود. دستیار گوگل پاسخ شما را به صورت پیام متنی ارائه می‌کند.

بخوانید  رفع مشکل صفحه کلید گوشی

قابلیت درک همزمان دو زبان توسط دستیار گوگل

اخیرا شرکت گوگل از اضافه شدن قابلیت درک همزمان دو زبان توسط دستیار گوگل خبر داده است. از زمان ورود دستیار هوشمند به تلفن‌های همراه، دستورات تنها با یک زبان انجام می‌شد. اگر کاربر مایل به استفاده از زبان دوم بود،  این تغییر می‌بایست از طریق تنظیمات انجام می شد. اکنون دستیار هوشمند گوگل از زبان‌های زیادی پشتیبانی می‌کند. شرکت گوگل قصد دارد پشتیبانی از زبان‌های زیادی را در GOOGLE ASSISTANT ایجاد کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)