دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

رفع مشکلات موبایل LG G6

رفع مشکلات موبایل LG G6

موبایل LG G6  به عنوان گوشی هوشمند، دارای طراحی زیبا، دوربین خارق العاده، عملکردی بسیار خوب و عمر باطری مناسب، و با نمایشگر با ابعاد 18:9 در سال 2017 درخشید و در بین کابران محبوب شد، ولی بعضی از مشکلات در آن دیده می شود، که در زیر برسی خواهیم نمود.

 دلایل پیام خراب شدن دستگاه، در گوشی LG G6 چیست؟

بعد از کرش شدن گوشی، تعداد کمی از کاربران شاهد پیغام زیر، بوده اند، که متن آن مبتنی بر خراب شدن دستگاه، و عدم کار کردن آن به درستی، می باشد، پیامی یه مضمون زیر می باشد:

 “Your device is corrupted……”

فرایندِ بوتِ تایید شده، (که معرفی آن توسط گوگل که دارای اندروید 7.0  Nougat بوده)، توانسته باعث مشکل نرم افزاری و در نتیجه اعلام پیغام شود، این پیغام زمانی رخ می دهد، که در این فرایند، شاهد تداخلی توسط اپلیکیشن های خاص و قابلیت های دیگر، باشیم.

راه حل ممکن برای رفع مشکل پیام خراب شدن دستگاه، در گوشی LG G6

راه حل آن ریست کردن دستگاه بوده، استفاده از soft reset یا  hard reset راه دیگری می باشد، که کاربران برای راه انداختن مجدد گوشی، آن را به کار می گیرند.

عدم کار کردن سنسور اثر انگشت در گوشی LG G6

مشکلی که مطرح می باشد، در مورد از کار افتادن سنسور اثر انگشت و در پی آن عدم شناسایی اثر انگشت و یا آهسته باز شدن بیش از حد قفل گوشی می باشد، هرچند این مشکلات برای تعداد اندکی از کاربران اتفاق می افتد، ولی با هم در ادامه مطلب به راه حل آن می پردازیم.

بخوانید  آموزش پشتیبان‌گیری از واتساپ

راه حل های ممکن برای کار نکردن سنسور اثر انگشت، در گوشی LG G6

  • برای باز نمودن قفل گوشی و رفع مشکل مذبور، می توانید با پاک کردن اثر انگشت قبلی خود از گوشی تان و ثبت اثر انگشت جدید و یا ثبت مجدد اثر انگشت قبلی خودتان، مشکل تان را حل کنید.
  • روش دیگر پاک کردن کش (Cache) گوشی، می باشد، که با دنبال کردن مسیر زیر

General – Phone Management – Devise Storage

و انتخاب گزینه Internal Storage و در آخر برای پاک سازی کش گوشی خود، کافی است تا بر روی Cached Data کلیک کرده و بعد به پاک کردن آن بپردازید.

  • غیر فعال کردن قابلیت Always On صفحه نمایش، باعث بروز این مشکل می شود، ممکن است که با فعال نمودن آن، از بروز مشکل جلوگیری کنید.

مشکلات مربوط به نور صفحه نمایش، در گوشی LG G6 چیست؟

عدم تنظیمات دقیق، باعث شده، تا مشکلاتی راجع به روشنایی خودکار یا Auto brightness در گوشی LG G6 ایجاد شود، راه حل و تنظیماتِ لازمۀ آن، را در ادامه دنبال کنید.

راه حل مربوط به نور صفحه نمایش، در گوشی LG G6

آپدیت جدید سیستم عامل گوشی تان، باعث رفع ایراد نرم افزاریِ مربوط به نور صفحه نمایش، می شود، اپلیکیشن  Lux Auto Brightnessرا دانلود کرده، که  دانلود رایگان آن از طریق Google Play، امکان پذیر بوده، می تواند قبل از عرضه ی نسخه ی جدید اندروید، مفید واقع شود.

مشکل عدم کار کردن فرمان صوتی“Ok Google” در گوشی LG G6

عدم کار کردن فرمان صوتی  Ok Googleو عدم تشخیص صدا، مشکلی است که کاربران با آن مواجه می باشند.

بخوانید  نحوه بوت شدن و استفاده از حالت بازیابی گوشی الجی

راه حل عدم کار کردن فرمان صوتی“Ok Google” در گوشی LG G6

اولین اقدام پاک کردن داده های اپلیکیشن گوگل می باشد. برای این منظور  بعد از رفتن به تنظیمات، و انتخاب Apps  مسیر ذکر شده را طی کنید.

“Google App > Storage > Manage Space”

با کلیک بر روی Clear all data ، نوبت ریستارت کردن گوشی و بعد از آن تعویض مدل صدا رسیده، در تنظیمات گوشی خود Google Services را انتخاب کرده، بعد با انتخاب گزینه Search و بعد از آن Voice  و طی نمودن مسیر زیر، مشکل را حل نمایید.

“Ok Google detection > Retrain Voice Mode”

مشکلات موجود در وای فای

  • خاموش کردن مودم، می تواند مشکل را حل کند.
  • گزینه Power Saving در تنظیمات گوشی، را خاموش کرده از ابزار Wi-Fi Analyzer  استفاده کرده و به آپشن بهتر، سوئیچ کنید.
  • در تنظیمات گوشی، اتصال وای فای را نادیده گرفته بعد آن را وصل کنید، تا مشکل تان حل شود.
  • اپلیکیشن ها و سیستم عامل روی گوشی، را آپدیت کنید.
  • آدرس MAC گوشی تان را با رفتن به تنظیمات و انتخاب وای فای و گزینه Advanced آن را یادداشت نموده و از اجازۀ دسترسی به آن توسط مودم، مطمئن شوید.

مشکلات موجود در بلوتوث

  • با ریست کردن اتصال بلوتوث و با اجرای دستور العمل های آن، مشکل بلوتوث در ماشین را حل نمایید.
  • از دست ندادن پورت اصلی ، دارای اهمیت می باشد و در پروسه ی وصل شدن به بلوتوث، نباید آن را نادیده گرفت.
  • پاک کردن تمامی دستگاه هایی که در تنظیمات گوشی pair شده اند، می تواند مشکل را برطرف نموده بعد از آن از بلوتوث استفاده نمایید.
  • به روز رسانی با آخرین نسخه، جهت اتصال چند دستگاه، و عملکرد گوشی، بسیار مفید می باشد.
بخوانید  استفاده اشتباه از باتری گوشی
4/5 (2 نقد و بررسی)