دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل روشن نشدن گوشی الجی

راهکارهای رفع مشکل روشن نشدن گوشی الجی

روشن نشدن گوشی الجی / تلفن‌های ما به ما کمک می‌کنند در ارتباط بمانیم، بنابراین وقتی کار نمی‌کنند (یا بدتر از آن روشن نمی‌شوند)، کارهای زیادی را نمی‌توانیم انجام دهیم. تلفن شما مثل همیشه روشن نشده است، نکات آنها را برای کار دوباره دستگاه خود بررسی کنید.

روشن نشدن گوشی الجی

چرا گوشی الجی من روشن نمی شود؟

چندین دلیل ممکن برای روشن نشدن گوشی الجی شما وجود دارد، از خرابی باتری گرفته تا مشکلات نرم افزاری. اما اغلب اوقات می توانید آن را به چند مشکل رایج محدود کنید، از جمله:

یک باتری خالی شده ممکن است تلفن شما پاسخگو نباشد زیرا باتری آن تمام شده است. راه هایی برای به حداقل رساندن تخلیه باتری بیابید.

آب یا آسیب فیزیکی. اخیرا گوشی الجی خود را در سینک انداخته اید؟ حتی مقدار کمی مایع در صورت ورود به دستگاه شما می تواند آسیب بزرگی وارد کند. افتادن گوشی الجی روی یک سطح سخت نیز می‌تواند باعث آسیب داخلی شود، حتی اگر ترک یا شکستگی قابل توجهی وجود نداشته باشد.

یک نقص نرم افزاری وقتی یک iPhone® روشن نمی شود یا صفحه نمایش سیاه است، ممکن است یک مشکل نرم افزاری باشد. همین امر در مورد دستگاه های Android™ نیز صدق می کند. برخی از برنامه‌ها و برنامه‌ها گاهی اوقات از عملکرد صحیح تلفن شما جلوگیری می‌کنند، به خصوص اگر در حین به‌روزرسانی نرم‌افزار یا سیستم از کار بیفتد.

اگر گوشی الجی شما روشن نشد چه باید کرد

اگر با تلفنی که پاسخگو نیست، مشکل دارید، وحشت نکنید. راه‌های مختلفی برای راه‌اندازی مجدد آن بدون افراط و تفریط (مانند خرید یک دستگاه جدید) وجود دارد. به گفته کارشناسان ما در اینجا نحوه تعمیر تلفنی که روشن نمی شود آورده شده است:

بخوانید  رفع روشن نشدن گوشی ال جی

تلفن را راه اندازی مجدد کنید

مشکل ممکن است این باشد که گوشی الجی شما فریز شده است. سعی کنید آن را به روش معمولی راه اندازی مجدد کنید، و اگر این کار جواب نداد، ممکن است مجبور شوید دستگاه خود را به اجبار راه اندازی مجدد کنید.

آیا نیاز به راه اندازی مجدد Google Pixel™ دارید که روشن نمی شود یا گوشی الجی اندروید دیگری که کار نمی کند؟ فقط یک چرخه قدرت را انجام دهید. مراحل ساده هستند:

  • دکمه پاور را حدود 30 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. برای برخی از مدل‌ها، مانند تلفن سامسونگ، ممکن است مجبور شوید دکمه کاهش صدا را هم‌زمان نگه دارید، اما فقط چند ثانیه طول می‌کشد.
  • صبر کنید تا صفحه نمایش شما روشن شود تا دکمه ها آزاد شوند.

 باتری را شارژ کنید

وصل کردن تلفن خود به مدت 15 تا 25 دقیقه ممکن است این کار را انجام دهد. دستگاه خود را به یک شارژر وصل کنید و مقداری آب به آن بدهید. اگر نماد باتری روی صفحه ظاهر شد، قبل از اینکه سعی کنید تلفنتان را روشن کنید، مطمئن شوید که به اندازه کافی انرژی دریافت می کند. سپس نکات ما را در مورد چگونگی بهبود عمر باتری آیفون یا اندروید خود بررسی کنید.

اگر گوشی الجی من خاموش شد و روشن نشد یا شارژ نشد چه؟

اگر سعی کرده‌اید گوشی الجی خود را شارژ کنید و روشن نمی‌شود، ممکن است گرد و غبار و کثیفی درگاه شارژ را مسدود کرده باشد یا مشکلی در USB یا کابل لایتنینگ وجود داشته باشد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، راهنمای ما را در مورد نحوه تمیز کردن درگاه شارژ تلفن خود بررسی کنید.

بخوانید  روت کردن گوشی اندروید 5

 حالت ایمن را فعال کنید

استفاده از حالت ایمن برای اندروید، برنامه‌های شخص ثالثی را که ممکن است برای دستگاه شما مشکل ایجاد کنند غیرفعال می‌کند و – اگر همه چیز خوب پیش برود – به آن اجازه می‌دهد روشن شود. برای کاربران آیفون، به مرحله چهار بروید.

چگونه در اندروید خود وارد Safe Mode شوید:

  1. دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید.
  2. هنگامی که تلفن شما شروع به بوت شدن کرد، دکمه کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که “حالت ایمن” را روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید.
  3. برای خروج از حالت ایمن، دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.

 آسیب را بررسی کنید

گاهی اوقات ترک، شکستگی و خوردگی روی گوشی الجی شما فوراً قابل مشاهده نیست. سعی کنید نوری را روی صفحه بتابانید و قاب گوشی الجی خود را بردارید تا آسیب فیزیکی را بررسی کنید. همچنین می‌توانید با دستگاهتان تماس بگیرید تا ببینید آیا می‌لرزد یا زنگ می‌زند. خسارت آب؟ در اینجا 8 راه برای خشک کردن سریع گوشی الجی آورده شده است.

بازنشانی کارخانه را انجام دهید

هنگامی که اندروید یا آیفون شما روشن نمی شود، بازگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه ممکن است تنها گزینه شما باشد. اما کارشناسان این را تنها پس از اینکه همه چیز را امتحان کردید به عنوان آخرین راه حل توصیه می کنند.

اگر به دلیل یخ زدگی یا سیاه بودن صفحه نمایش آیفون خود نمی توانید بازنشانی به تنظیمات کارخانه انجام دهید، آن را به رایانه متصل کنید و از برنامه ای مانند Finder® یا iTunes® برای وارد شدن به Recovery Mode استفاده کنید. برای Samsung Galaxy® S8، مدل‌های جدیدتر و سایر دستگاه‌ها، می‌توانید با دنبال کردن راهنمای ما، تلفن Android خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

بخوانید  علت روشن نشدن گوشی

تعمیر گوشی خود را به ما بسپارید.

پیشنهاد مطالعه: آموزش تعویض بلندگوی گوشی LG G4

0/5 (0 نقد و بررسی)