دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر ویبره موبایل

چگونه ویبرۀ موبایل ال جی تعمیر می شود؟

تعمیرکاران واحد تعمیر موبایل ال جی در نمایندگی ال جی،  به آموزش تعمیر ویبره پرداخته اند، که این آموزش به شما شناخت بیشتری از این قسمت در موبایل خود داده و چگونگی راه حل های ممکن برای تعمیر آن را به شما یادآور می شود. دلایل متفاوتی برای از کار افتادن موبایل ال جی وجود دارد، کابرد ویبره را می توان در فضاهای شلوغ و پر صدا دید که با لرزاندن گوشی به جای زنگ موبایل، (که در شلوغی شنیده نمی شود)، شما را  از تماس گرفته شده با خبر می کند، برای این امر در ادامه به بررسی مشکلات مربوط به ویبره  و راه حل آن، خواهیم پرداخت.

منظور از ویبره چیست؟

قبل از مشکلات مربوط به ویبره بهتر است، با تعریف آن آشنا شویم، در اسباب بازی های کودکان، پیجر ها، کمربندهای لاغری، ویبره را دیده اید، که در آن ویبره را می توان، به عنوان یک موتور چرخشی الکتریکی ساده، در نظر گرفت، که با نصب یک وزنه با نسبت چگالی بالا در محور خود، به کار خود ادامه می دهد. ویبره را می توان در بعضی از تلفن های هوشمند، به دلیل اختلاف پتانسیلی در دو سر کریستال مصنوعی، دانست، که باعث به وجود آمدن ویبره یا لرزش می شود.

ویبره موبایل چه کاربردی دارد؟

صدای موبایل تان، را در هنگام شلوغی و زمانی که فقط تماس ها و اس ام اس ها و دیگر مواردی را، می خواهید بدون صدا بشنوید، استفاده از ویبره کاربرد خوبی داشته، که بدون ایجاد هر صدایی از پیام و یا صدای زنگ، از وجود تماس و یا زنگ خبردار شده و می توانید برای پاسخگویی به آن ها، بدون مشکلی اقدام نمایید.

بخوانید  روش تعویض برد منطقی LG G3

 از این رو وجود ویبره را نمی توان نادیده گرفت و وجود آن اجتناب ناپذیر می باشد، چرا که با از کار افتادن ویبره گوشی موبایل، بخش مهمی از گوشی از کار افتاده و هرچه سریع تر باید برای درست کردن آن، باید اقدام نمود.

رایج ترین اشکالاتی که در ویبره موبایل ال جی وجود دارند

مشکلی که در آن، ویبره موبایل ال جی، به طور کامل از کار می افتد.
به وجود آمدن مشکل در ویبره، بعد از به روزرسانی آن، به صورتی که از کار می افتد.
مشکلی که در آن ویبره قطع و وصل می شود.

فعال سازی ویبره در اندروید به چه صورت می باشد؟

قبل از اقدام به هر کاری، اگر سیستم عامل شما اندروید می باشد، برای تعمیر ویبره موبایل ال جی خود، به تنظیمان رفته، بعد مسیر زیر را طی کنید،

Sounds & vibrations » vibrate while ringing

گزینه ویبرشن، را فعال نمایید. بعد از آن به ریست کردن گوشی اندرویدی خود اقدام نمایید. درصورت برطرف نشدن مشکل مربوط به ویبره دستگاه خود، راه حل های بعدی که در ادامه گفته شده اند، را بررسی کرده تا مشکل ویبره گوشی شما برطرف شود.

برای تعمیر کردن ویبره موبایل ال جی چه اقداماتی لازم است؟

اولین قدم این است، که شما بدانید به چه علت ویبره موبایل شما دچار مشکل شده، که این امر بسیار مهم بوده و در برطرف کردن مشکل به شما کمک خواهد کرد. در منوی گوشی خود، نگاهی انداخته و دقت کنید تا ویبره گوشی ال جی تان روشن باشد، بعد از روشن بودن ویبره زمان تست ویبره می رسد.

بخوانید  کار نکردن دکمه پاور در گوشی الجی

تست ویبره به چه صورت می باشد؟

برای تست ویبره، با وصل کردن آن، به یک منبع 1/5 ولت ، نوبت به بررسی چگونگی عملکرد ویبره می رسد، در صورت کار کردن ویبره، باید به بررسی محل اتصال ویبره بپرداخته و بعد از آن در آخر به بررسی آی سی درایو بپردازید.

با شماره گیری کد دستوری #۹۹۰۰#* و انتخاب گزینه  low Battery Dump و با در نظر گرفتن گزینه Turn on، آن را انتخاب کنید.

راه حل مشکلات مربط به ویبره که ممکن است، به وجود آیند

در صورت فعال شدن ویبره تان به طور متوالی و خودکار، شما باید علت مشکل را آبخوردگی گوشی، دانسته و به تعویض یا سرویس کردن قطعات آبخورده، بپردازید.
در صورت ضعیف شدن ویبره گوشی تان، باید به تعویض ویبره و بررسی قطعات مسیر ویبره و آی سی درایو بپردازید.
در آخر اگر با بد کار کردن ویبره گوشیتان مواجه هستید، باید به تعویض خود ویبره معیوب پرداخته و از کارشناسان متخصص در نمایندگی موبایل ال جی کمک بگیرید تا ویبره شما را تعمیر و یا تعویض کنند.

آشنایی در مورد عملکرد نمایندگی موبایل ال جی در ایران

نماینگی موبایل ال جی در ایران، در همه ساعات اداری پاسخگوی کاربران بوده، که کارشناسان نیازهای آنها را با استفاده از تجارب و تخصص های خود در امر مشکلات مربوط به سخت افزار و نرم افزار، تعویض و یا تعمیر گوشی های موبایل ال جی، به کار می برند و برای اینکه از اورجینال و اصل بودن قطعات خیالتان راحت باشد، آنها را با ضمانت نامه های کتبی و مهر زده شده، تحویل تان خواهند داد.

بخوانید  سوکت شارژ موبایل
0/5 (0 نقد و بررسی)