دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر موبایل ال جی  Q6 M700A

تعمیر موبایل ال جی  Q6 M700A

عوامل مختلفی در تعمیر موبایل ال جی Q6 M700A موثر می باشند، که می توان از عواملی چون: ضربه خوردن دستگاه، نفوذ آب و رطوبت به داخل دستگاه و استفاده کردن از شارژرهای غیراستاندارد نام برد، که باعث بروز مشکلاتی در موبایل شده و قطعات مختلف آن را خراب می کند. موبایل  Q6 M700A نیز مانند هر گوشی دیگر ممکن است بر اثر این عوامل به تعمیر نیاز داشته باشد. موبایل Q6 M700A از سری گوشی های میان رده بوده و در کل جزو موبایل های خوب ال جی به حساب می آید، که از مشخصات سخت افزاری این دستگاه، می توان به 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده ای بر پایه‌ی اسنپدراگون 435 اشاره نمود.

از دیگر مشخصات و قابلیت های مثبت گوشی  Q6 M700Aمی توان قابلیت تشخیص چهره، باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر، ساعت و دوربین اصلی و همچنین سلفی باکیفیت را برشمرد. امکان خرابی در این گوشی شامل: خرابی ال سی دی، خرابی بُرد، خرابی اسپیکر و یا اشکالات نرم افزاری بوده، که خرابی هر یک از این بخش ها پیامدهایی را به دنبال دارد، که خودش را در مواردی چون: محدودیت در نمایش تصویر، لمس گوشی، دریافت صدا، روشن شدن آن و یا اجرای برنامه ها، نشان می دهد، که تنها راه ممکن، برای رفع این محدودیت ها، تعمیر کردن موبایل تان می باشد. برای دریافت تخصصی ترین خدمات، می توانید با رجوع به نمایندگی موبایل ال جی، که دارای دو دهه تجربه می باشد، در این امر از آنها کمک های لازم را بخواهید.

بخوانید  چگونگی تعمیر هارد موبایل

برای تعمیر موبایل ال جی Q6 M700A خدمات تخصصی زیر وجود دارد:

تعمیر کردن بُرد موبایل ال جی Q6 M700A

تعمیر بُرد موبایل ال جی Q6 M700A جزو تعمیرات تخصصی و حساس موبایل ال جی، می باشد. اصلی ترین قطعه موبایل، بُرد بوده، که انتقال دهندۀ تمامی پردازش های لازم به اجزای مورد نظر می باشد. از قطعات مهم موبایل که روی بُرد وجود دارند، می توان به: پردازنده، آی سی تغذیه، حافظه رام و حافظه فلش، اشاره کرد. بنابراین، وجود هر مشکل کوچک در بُرد، می تواند باعث مشکلات متعددی در گوشی شود.

از مهمترین نشانه های خرابی بُرد، می توان به روشن نشدن موبایل، هنگ کردن سیستم، صدا نداشتن دستگاه، عدم آنتن دهی و ری استارت شدن مکرر تلفن، اشاره کرد، که تعمیر موبایل ال جی Q6 M700A با توجه به نوع آسیب دیدگی و هزینه قابل توجه آن، معمولاً به علت آب خوردگی و همچنین ضربه خوردن دستگاه، بوده، که دارای بیشترین تأثیر، در خرابی بُرد، می باشند.

تعمیر کردن تاچ موبایل ال جی  Q6 M700A

یکی دیگر از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی، تعمیر تاچ موبایل می باشد. به واسطه تاچ یا صفحه لمسی، کاربر می تواند به فعالسازی تمامی عملکردهای مورد نیاز در دستگاه، بپردازد. تاچ با لمس انگشت شما، انتقال دهندۀ درخواست های مورد نیاز شما به سیستم شده و زمانی رخ می دهد، که بر روی صفحه نمایش، انگشت تان را کشیده و تصاویر را به این وسیله باز کرده یا زوم می کنید و یا در زمانی رخ می دهد، که به انتخاب گزینه های مختلف می پردازید.

بخوانید  بررسی LG Optimus G تا LG G7 ThinQ‌  

تاچ دستگاه، را زمانی مورد بررسی قرار می دهند، که با وجود کشیدن انگشت روی صفحه نمایش، هیچ عکس العملی از دستگاه نشان داده نشده و یا اینکه این عکس العمل کند و با تأخیر انجام شود، در این شرایط، برای تعمیر موبایل ال جی  Q6 M700A باید به بررسی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری پرداخته و مشکل تاچ را رفع نمود. در صورتی که امکان تعمیر تاچ موبایل، وجود نداشته باشد، باید آن را تعویض نمود، که یکی از این دلایل آن، شکستگی تاچ صفحه نمایش می باشد.

تعمیر کردن باتری موبایل ال جی Q6 M700A

امکان روشن شدن دستگاه و روشن ماندن آن در حین کار، توسط باتری موبایل، فراهم شده و همچنین انرژی مورد نیاز تمامی قطعات موبایل، از باتری تأمین شده، که دلیل روشن نشدن دستگاه یا خاموش شدن زودهنگام آن، به علت خرابی باتری بوده و همانطور که می دانید، باتری موبایل دارای طول عمر مشخصی بوده، که اقدام به تعویض باتری را باید پس از سپری شدن این زمان انجام داد، اما گاهی باتری، قبل از این زمان دچار مشکلاتی می شود، که باید برای رفع آن، به تعمیر موبایل ال جی Q6 M700A تان، پرداخته و مشکل را حل کنید، که شامل تعمیرات نرم افزاری بوده و در صورت خرابی قطعی باتری، باید به تعویض باتری موبایل تان پرداخته، که تنها راه حل ممکن، می باشد.

از جمله تعمیرات نرم افزاری باتری:

کالیبره کردن باتری
شارژ و دی‌شارژ باتری
ریست گوشی

برای اطلاعات بیشتر می توانید، به صفحه تعمیر باتری گوشی ال جی، رجوع کنید.

بخوانید  تعویض برد نکسوس 5 ایکس ال جی

 خدمات نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی

خدمات نمایندگی تعمیرات موبایل ال جی، در زمینه های مختلفی بوده، که ارائه آن در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری بوده و متقاضیان می توانند، به این مرکز مراجعه کرده و با توجه به نوع مشکل به وجود آمده در دستگاه، در رفع آن بپردازند. تجهیزات پیشرفته و تکنسین های با تجربه، باعث شده اند تا در این نمایندگی، تعمیر دستگاه های پذیرش شده با بهترین کیفیت انجام شده و به مشتریان تحویل داده شود. نمایندگی ال جی، از استانداردهای کمپانی ال جی، الگوگیری کرده و  همه تلاش خود را در ارائه دادن خدماتی شایسته و باکیفیت به هموطنان گرامی، به کار می گیرد.

0/5 (0 نقد و بررسی)