دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تشخیص ویروسی شدن گوشی

روش تشخیص ویروسی شدن گوشی ال جی

ویروس ها و بد افزارها، با پیشرفت و با به روز شدن گوشی ها در انواع مدل ها و طرح ها، پیشرفت کرده و به اطلاعات کاربر دسترسی پیدا کرده، گوشی را ویروسی می کنند. تشخیص گوشی ویروسی شده، دارای علائمی است که برای دانستن آن ما شما را در این مطلب یاری می دهیم، تا هر چه بیشتر در مورد ویروسی شدن گوشی خود بدانید.

ویروسی شدن گوشی با چه عواملی شناخته می شود؟

وجود تبلیغات به صورت ناگهانی در گوشی

بر روی گوشی خود، به دلیل نصب یکسری اپلیکیشن‌های غیر استاندارد و نامعتبر، پنجره‌های تبلیغاتی را به صورت پاپ آپ، به صورت پیاپی چندین بار در روز، خواهید دید، که باید از انتخاب آنها و وارد شدن به آن اجتناب کرده، تا ویروس های جدید، وارد دستگاهتان نشود.

مصرف اینترنت دیتا، افزایش می یابد

بدافزارها و ویروس‌ها، با استفاده از حجم اینترنت دیتا، اطلاعات را ارسال کرده، که هر زمان متوجه شدید، حجم اینترنت دیتای موبایل تان زیاد استفاده شده، به یکی از راه های ویروسی شدن دستگاه خود، پی ببرید.

عمر باتری کم می شود

این امر بدیهی بوده، چرا که بد افزارها و ویروس ها برای فعالیت خود، از باتری استفاده کرده که یکی از علائم تشخیص ویروس، کاهش شدید و آنی میزان باتری موبایل می باشد.

ارسال پیام‌های مشکوک

هرگاه برای نفوذ ویروس و آلوده ساختن دستگاه های دیگر، به مخاطبین ذخیره شده در گوشی شما، پیام مشکوکی ارسال شد، بدانید که با ویروس پیشرفته ای رو به رو  هستید. با این روش مخاظبان با باز کردن پیام، دستگاهشان آلوده خواهد شد.

بخوانید  بررسی LG Optimus G تا LG G7 ThinQ‌  

مبلغ قبض تلفن همراه بی دلیل افزایش می یابد

با برقراری تماس یا ارسال پیامک برنامه های آلوده و ویروسی، هزینه قبض بالا می رود، که در پیامک ها این رقم بیشتر خود را نشان می دهد، وقتی موارد مشکوک در پیامک دیدید، آن ها را حذف کرده و با اپراتور خود مشورت کنید.

وجود برنامه های ناآشنا بر روی گوشی

نصب اپلیکیشن های متفرقه، راه دیگری است تا بعضی از ویروس ها با نصب برنامه های اضافی و مخرب بر روی گوشی شما، به فعالیت خود ادامه داده، بدین گونه که این کار را با اضافه شدن به لیست اپلیکیشن های شما، انجام می دهند.

چاره کار آن نصب اپلیکیشن از پلی استور گوگل بوده، که قبل از آن توصیه می شود، به قسمت نظرات و امتیازات آن، توجه بنمایید. با دیدن برنامه های مشکوک، روی منوی گوشی خود، بعد از پاک کردن آن، از یک آنتی ویروس مناسب، استفاده نمایید.

اتصال به اینترنت به صورت خودکار

برای فعالیت، گسترش اطلاعات، ویروس ها از اینترنت استفاده کرده، که همین سبب شده، تا شاهد روشن شدن وای فای یا دیتا، بدون اجازه تان باشید، چرا که با توجه به توانایی ویروس در تغییر تنظیمات، این امر بدیهی بوده، در این مواقع نصب و اسکن کامل گوشی توسط یک آنتی ویروس توصیه می شود.

چاره ویروسی شدن گوشی موبایل ال جی

ویروس در حافظه داخلی موبایل ها اثری نداشته و آنتی ویروس نیاز نبوده، بلکه نصب بد افزارها که وجودشان باعث هنگ شدن دستگاه، یا سبب روشنی خودکار موبایل، جی پی اس و وای فای می باشند، یا بر روی سیستم عامل بوده، که کاربر توانایی پاک کردن آنها را نداشته و سیستم عامل به کاربر این اجازه را نمی دهد، که در زمان اتصال به اینترنت، دانلود خود به خودی این برنامه ها صورت گرفته، حجم اینترنت و حافظه را تحت تاثیر خود قرار می دهند، که با پر شدن حافظه گوشی موبایل، کار آن به سختی پیش رفته و باعث ریست دستگاه می شود.

بخوانید  آموزش تعویض صفحه نمایشگر LG G3

 با وجود بد نرم افزارها به درستی نمی توانید از گوشی موبایل خود استفاده نمایید، در برخی موارد می توان با حذف بدافزارها اطلاعات کاربر را حفظ کرده ولی راه حل مناسبی که برای این کار در نظر گرفته شده، فلش شدن رام دستگاه می باشد.

اکثرا در سیستم عامل های اندروید، این اتفاق می افتد،این در حالی می باشد، که سیستم عامل ios، عاری از این اشکال می باشد.

تنها نمایندگی رسمی موبایل ال جی جهت ویروس‌ کشی

بارها اتفاق افتاده که گوشی شما نیاز به ویروس کشی داشته باشد، در این مواقع توصیه می شود، چنانچه از عملکرد ویروس ها بر روی گوشی خود اطلاع چندانی ندارید و یا اینکه ویروس به گوشی شما وارد شده و به آن آسیب زده، قبل از هر اقدامی برای رفع ویروس با تماس به نمایندگی تعمیر موبایل ال جی، با آنها مشورت کرده، و از آن ها کمک بخواهید، متخصصان آن ها به کمک شما آمده، تا با عیب یابی دقیق و حرفه ای بتوانند، هر چه بیشتر برای پاک سازی گوشی از ویروس و ویروس کشی موبایل شما اقدامات لازم را انجام داده، که این امر را با کمک نرم افزارهای اورجینال، انجام می دهند و موبایل تان را بدون ویروس به شما تحویل خواهند داد.

0/5 (0 نقد و بررسی)