دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

با این ترفندها از گوشی ال جی V10 لذت ببرید

با این ترفندها از گوشی ال جی V10 لذت ببرید

کیفیت گوشی هوشمند V10 شرکت ال جی، بسیار بالا بوده، به همین منظور این گوشی، دارای دوربین خوبی نیز بوده، تا بتواند هماهنگی لازم را بین قطعات گوشی موبایل برقرار سازد، با ورود این گوشی هوشمند، به بازار، راز و رمزهای خود را نیز همراه خود داشته، که با دانستن این رمز و رازها و ترفندها، می توانید از آن بهره بیشتری ببرید.

در ادامه ترفندهایی را که در V10 وجود دارد، را عنوان کرده که همه آن مختص گوشی V10 نبوده، بلکه برخی از این ترفندها را می توان روی گوشی‌های دیگر شرکت ال جی مانند G4 و G3 هم اجرا نمود.

  1. نحوه استفاده از دوربین موبایل LG V10

    دوربین بسیار خوب گوشی V10، دارای امکانات زیادی می باشد، که کاربران می توانند، از آن، بهره ببرند. محل قرارگیری تنظیمات دوربین، را می توانید بر روی صفحه نمایش دوم ، نظاره کنید.

 تنظیمات این دوربین به صورت دستی یا تنظیمات خودکار و به انتخاب شما بوده و با انتخاب هر کدام می توانید، از سوژه خود عکس گرفته و عکاسی کنید. در صورتی که کار با تنظیمات دستی دوربین برایتان سخت می باشد، بهتر است که تنظیمات دوربین را به جای حالت دستی، به حالت Auto آن، تغییر دهید.

  1. برای دسترسی سریع به دوربین چه باید کرد؟

برای اینکه به دوربین دسترسی سریع تری داشته باشید، بعد از رفتن به تنظیمات، به انتخاب گزینه Shortcut Key پرداخته و با فعال کردن دکمه‌ای که در این قسمت وجود دارد، شما هر زمان که به صفحه نمایش گوشی خاموش خود بروید، با نگه داشتن دکمۀ پایین تنظیم صدا به دوربین دسترسی، مستقیم و به صورت میانبر خواهید داشت.

  1. راحت تر از قبل، عکاسی سلفی خود را بگیرید

در این موبایل، دکمه‌های پشت گوشی، برای عکاسی سلفی لازم نبوده، و عکاسی سلفی در آن، دارای حالت‌های مختلفی، می باشد. از میان این حالت ها به یکی از آنها که کار با آن بسیار ساده است، پرداخته، که آن، عکاسی با صدا می باشد. به این نحو که با گفتن کلمه‌های LG ،‌Kimchi ، Smile  و Cheese می‌توانید، به راحتی عکس خود را بگیرید.

  1. ‌ضبط ویدیوها چگونه با کیفیت می شوند؟

فیلمبرداری دوربین گوشی V10 با کیفیت 4K و ۲۴ فریم برثانیه بوده و فیلم‌برداری از محیط‌های باز و خارج از خانه، نیازمند تغییراتی در تنظیمات ضبط صدا، بوده، که با لمس دکمه‌ی میکروفن و تنظیمات مربوط به آن، انجام می گیرد.

  1. از فیلم‌ها و عکس‌‌ها چگونه محافظت کنیم؟

برای محافظت از عکس ‌ها و فیلم ‌ها در گوشی V10 راه های بسیاری وجود دارند، که برای حفاظت از فایل های مهم، می توانید، با قرار دادن الگو، سنسور تشخیص اثر انگشت و یا رمز عبور، از فایل هایتان حفاظت کرده، که بعد از رفتن به تنظیمات، می توانید، با انتخاب قسمت Fingerprints & security و بعد از آن، با انتخاب گزینۀ Content lock، فایل های مختلف تان را قفل نمایید.

  1. باز کردن قفل گوشی، به چه صورت می باشد؟

    برای باز کردن قفل گوشی می توانید، خیلی ساده، با به کارگیری الگو یا حالت Knock On و با ضربه زدن به صفحه نمایش، قفل گوشی را باز کرده، که بعد از رفتن به تنظیمات روی گوشی، به قسمت Lock Screen رفته و با انتخاب Select Screen Lock و Knock Code، این حالت را روی گوشی قرار داده و از آن استفاده می کنید.

  1. از صفحه نمایش دوم چگونه استفاده کنیم؟

داشتن صفحه نمایش دوم ، از خصوصیت مهم گوشی V10 بوده، که برای بهره برداری از آن، بعد از رفتن به تنظیمات و انتخاب Second Screen و با روشن کردن دکمه‌ی مربوط به صفحه نمایش دوم، آن را فعال کرده، که در این قسمت امکان قرار دادن آیکون پنج برنامۀ مختلف، وجود دارد، همچنین یکسری برنامه در این قسمت با طراحی خاص وجود دارند، که برای صفحه نمایش دوم، در نظر گرفته شده اند.

  1. کارهای خودکار موبایل V10

برای آنکه کارها را بتوانید، بصورت خودکار در گوشی V10 انجام دهید، یک ویژگی بسیار جالب در این گوشی وجود دارد، که شما را برای رسیدن به آن کمک می کند،با یک مثال قضیه بیشتر روشن می شود، شما در گوشی V10 امکان این را دارید، که گوشی را به دلخواه خود اینگونه تنظیم کنید، که زمانی که به خانه رسیدید، وا-فای گوشی روشن شده و بلوتوث آن، خاموش شود. حتی اجرای برنامه‌ی Spotify در زمان استفاده از هدست نیز ممکن بوده، که تنظیم آن، با رفتن به تنظیمات گوشی و بعد از آن با انتخاب Location و بعد با مراجعه به قسمت My Place، میسر می شود.

  1. چگونگی عکس گرفتن از صفحه نمایش

خیلی راحت با فشردن همزمان دکمه‌ی خاموش و دکمه‌ی کم کردن صدا، از صفحه نمایش عکس می گیرید. در صورتی که این همزمانی فشردن کلید، برایتان مشکل، می باشد، نگران نباشید، از منوهای قسمت اعلان‌ها، +Capture را بزنید.

  1. استفاده از دو برنامه به شکل همزمان

برای استفاده از دو برنامه در حالت همزمان، دکمۀ چند وظیفه‌ای را فشرده و بعد با انتخاب حالت «دو پنجره» (Dual Window)، که به منظور استفاده از برنامه‌های مختلف، می باشد، صفحه نمایش به دو قسمت تقسیم شده و  محل قرارگیری برنامه‌هایتان را می توانید در دو قسمت مجزا قرار دهید.  البته این ویژگی بیشتر روی اپلیکیشن‌های گوگل و ال جی کاربرد داشته و روی تمام برنامه‌ها نمی توان از آن استفاده نمود.

0/5 (0 نقد و بررسی)
بخوانید  راهنمای تعویض فیش جک گوشی LG Nexus 4