دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اپن فایل زیپ گوشی در اندروید

آموزش اپن فایل زیپ یا فشرده در گوشی اندروید وIOS

حتما تا به حال به فایل های زیپ برخورده اید. از آنجا که حجم برخی فایل ها و اطلاعات زیاد است، بهترین روش برای ارسال آن از طریق زیپ کردن آنهاست. برای اپن فایل زیپ در گوشی، برنامه هایی تعبیه شده است که به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید. در این مقاله سعی داریم که شما را با راه های اپن فایل زیپ در گوشی آشنا کنیم.

چگونه با نرم افزار Winzip فایل های خود را در اندروید اکسترکت کنیم ؟

یکی دیگر از برنامه های مفید برای اپن فایل زیپ در گوشی با سیستم عامل اندروید برنامه وین زیپ است. شما به راحتی می توانید این برنامه را از گوگل استور تهیه کنید. علاوه بر کارایی بسیار خوب این برنامه، فضای استفاده از آن نیز راحت است. پس از دانلود کردن برنامه وارد آن شوید و فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید. با نگه داشتن انگشت خود روی فایل گزینه Extract  نمایان می شود. با انتخاب آن فایل شما باز شده و می توانید از آن استفاده کنید.

اپن فایل زیپ در گوشی هایIOS

به صورت پیش فرض، فایل های زیپ شده در آیفون خوانده نمی شوند. بنابراین شما باید برنامه هایی را برای اپن فایل زیپ در گوشی نصب کنید.

اپن فایل زیپ در آیفون 11

البته اگر شما آیفون 11 دارید این مشکل برایتان حل شده است. اپلیکیشن Files که به صورت پیش فرض روی گوشی نصب شده است، فایل ها را آنزیپ می کند. برای استفاده از این اپ به مراحل زیر توجه کنید.

فایل دانلود شده از سافاری را باز کنید. خود دستگاه به شما پیشنهاد می دهد که با اپلیکیشن Files باز شود. اگرچه شما می توانید هر فایل زیپ شده ای را از هر کجا که بخواهید در این برنامه باز و در هر  جایی که دوست دارید، ذخیره کنید.

بخوانید  پنهان کردن فایل عکس

برای ذخیره کردن فایل، ابتدا روی Add بزنید و مکان دلخواهتان ( مانند هر فایلی در موبایل آیفون که باید مکانی را برای آن در نظر بگیرید) را انتخاب کنید.

سپس فایل زیپ در برنامه Files را انتخاب کنید تا فایل شما آنزیپ شده و بتوانید آن را باز کنید. در انتها به منظور اپن فایل زیپ در گوشی آیفون، روی Preview Content ضربه بزنید تا محتویات فایل زیپ را دریافت کنید. توجه داشته باشید اگر بیش از یک فایل در پوشه زیپ شده شما موجود بود، می توانید با اسلاید کردن آنها را ببینید و بین آنها بگردید.

برنامه iZip

یکی از بهترین برنامه ها برای اپن فایل زیپ در گوشی آیفون همین برنامه است. کیفیت عالی آن باعث شده است که ریتینگ 5 ستاره را در اپ استور از آن  خود کند.  پس این برنامه یکی از بهترین انتخاب های شما برای اپن فایل زیپ در گوشیتان می تواند باشد.

برنامه UnArchiver

این اپلیکیشن نیز با قابلیت هایی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای آنزیپ کردن فایل های زیپ در گوشی آیفون باشد. یکی از دلایل محبوبیت این اپ امکان سینک شدن آن به ایمیل شما و سرویس دراپ باکس است. همچنین استفاده از آن بسیار ساده و آسان است و از برنامه ها با فرمت های مختلف پشتیبانی می کند. شما می توانید به راحتی این اپلیکیشن را به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید.

برنامه ZipApp free

یکی دیگر از برنامه های رایگان و با کیفیتی که می توانید از آن بهره مند شوید برنامه  ZipApp Freeاست. ارتباط برقرار کردن و کار کردن با آن راحت است و به رایگان در اپ استور می توانید آن را بارگیری کنید. از دیگر مزیت های این برنامه که در اختیار کاربران قرار می دهد، سینک شدن آن با ایمیل آیفون است. بنابراین تمام نیاز های شما برای اپن فایل زیپ در گوشی پاسخ داده می شود.

بخوانید  امتحان کردن نسخه بتا اندروید 12

برنامه WinZip Full Version

اپلیکیشن WinZip Full Version امکانات خوبی را با کیفیت عالی برای کاربران آیفون آماده می کند. شایان ذکر است که این اپلیکیشن رایگان نیست. قیمت این برنامه حدود 5 دلار است. اما اگر می توانید این برنامه را خریداری کنید امکانات خوبی از جمله سرعت بالا، کیفیت بالا، رابط کاربری خوب و سایر خدمات دیگر را برای شما فراهم می کند. این انتخاب هم جزو گزینه های مناسب برای کاربران آیفون است.

برنامه iFiles

برنامه iFiles نه تنها قابلیت آنزیپ کردن فایل های فشرده را دارد بلکه قابلیت زیپ کردن هم دارد. اگرچه این برنامه نیز رایگان نیست اما هزینه خرید آن در مقابل امکانات این برنامه کاملا به صرفه است. این برنامه یک فایل منیجر قوی است که علاوه بر مدیریت فایل ها از فرمت های زیپ مختلفی مثل :، rar، 7-zip، gzip، bzip2 و tar هم پشتیبانی می کند. با توجه به امکانات و کیفیت برنامه iFiles از خرید آن به قیمت 1 دلار پشیمان نخواهید شد.

برنامه Zip Viewer

عملکرد بسیار خوب و کیفیت بالای این اپلیکیشن آن را در زمره بهترین برنامه ها برای اپن فایل زیپ در گوشی های اپل قرار داده است. از مزیت های برنامه Zip Viewer می توان به  رایگان بودن، پشتیبانی از فایل ها با فرمت های مختلف، تعامل با سرویس های cloud و پیش نمایش فایل های فشرده مختلف اشاره کرد. بنابراین این اپلیکیشن نیز می تواند نیازهای شما را رفع کند و جزو گزینه های انتخابی شما باشد.

برنامه Zip Browser

اپلیکیشن Zip Browser هم یکی از گزینه های روی میز برای اپن فایل زیپ در گوشی های آیفون است. شما می توانید این برنامه را رایگان از اپ استور بارگیری کنید. ایمیل آیفون شما می تواند با این برنامه در تعامل باشد و شما به راحتی فایل های زیپ میلتان را چک کنید. گرچه این برنامه سرعت خوبی دارد و از فرمت های مختلف پشتیبانی می کند اما کیفیت و قابلیت آن در حد سایر اپلیکیشن های معرفی شده نیست.

بخوانید  عدم شناسایی گوشی LG G7 ThinQ توسط رایانه شخصی

اپن فایل زیپ در گوشی های اندروید

در اندروید نیز همانند آیفون، آنزیپ کردن فایل در گوشی با دانلود کردن برنامه های مختلف از گوگل استور میسر می شود. البته گاهی نیاز به دانلود برنامه خاصی نیست. اگر فایل زیپی را دانلود کرده اید به قسمت دانلودها رفته و روی فایل مورد نظر کلیک کنید. از شما سوال می شود که تمایل دارید فایل با چه برنامه ای باز شود. اگر شما برنامه ی خاصی برای این منظور دانلود نکرده اید بر روی Archive Viewer ضربه بزنید تا فایل برایتان باز شود.

استفاده از برنامه  Files by Google

چند سال پیش یک فایل منیجر برای مدیریت فایل ها و همچنین اپن فایل زیپ در گوشی های اندروید، از طرف شرکت گوگل به نام Files Go  معرفی شد. به تازگی نام این اپلیکیشن را به  Files by Google  تغییر داده اند و در اختیار تمامی کاربران اندروید قرار داده اند.

برای استفاده از این برنامه ابتدا باید آن را از گوگل استور دانلود کنید. از برنامه  Files by Google فایل زیپ را انتخاب کنید. بر روی آن ضربه بزنید. در پنجره ای که باز می شود پیش نمایش فایل زیپ را مشاهده میکنید. برای آنزیپ کردن آن گزینه Extract را بزنید. در انتها بر روی Done  کلیک کنید. حالا فایل های شما باز شده و می توانید آنها را مشاهده کنید. توجه داشته باشد که فایل های آنزیپ شده در همان پوشه ای که فایل زیپ قرار داشته است ذخیره می شوند.

فیلمبرداری از صفحه نمایش گوشی

0/5 (0 نقد و بررسی)