دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال

معرفی 5 اپلیکیشن برای خرید ارز دیجیتال برای موبایل

اپلیکیشن خرید ارز دیجیتال این روزها بازار ارز دیجیتال از همیشه داغ تر است و افراد زیادی در این حوزه سرمایه گذاری کرده و می کنند. استخراج ارز، تریدینگ، سرمایه‌ گذاری و… روز به روز محبوب تر می شوند و افراد بیشتری به این حوزه ها رو می آورند. اگر می خواهید در بخش ترید یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت کنید، علاوه بر مهارت و دانش تخصصی، نیاز به ابزار و برنامه های ویژه ای هم دارید.

1- اپلیکیشن Bitcoin Checker

به عنوان یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای موبایلی خرید ارز دیجیتال، باید Bitcoin Checker را معرفی کنیم. این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد و می توانید قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال را به راحتی در آن رصد کنید. در این برنامه خبری از طراحی ها و گرافیک های اضافی نیست و به راحتی می توانید به هدف خود برسید. مزیت دیگر این اپلیکیشن هم رایگان بودن آن است. بنابراین برای چک کردن اطلاعات بیت‌ کوین، دوج‌ کوین و سایر آلتکوین‌ها با هیچ مشکل و محدودیتی مواجه نخواهید شد.

2- اپلیکیشن Blockfolio

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های خرید ارز دیجیتال برای موبایل، Blockfolio است که کاربرد ویژه اش، مدیریت دارایی های دیجیتال ایجاد شده است. سرمایه گذاری های شما در حوزه ارزهای دیجیتال در این برنامه به صورت یک پرتفوی به محیط کاربری اضافه می شوند. لذا می توانید در یک نگاه سریع، وضعیت کلی سرمایه گذاری های خود را ببینید. می توانید این اپ را طوری تنظیم کنید که تغییر قیمت ارز را در قالب یک نوتیفیکیشن به شما اطلاع دهد. پشتیبانی از بیش از 4000 ارز دیجیتال و البته رایگان بودن را هم باید به مزایای این برنامه اضافه کنیم.

بخوانید  رفع 4 مشکلی که در گوشی G5 LG

3- اپلیکیشن Crypto Price IQ

برای ورود به بازار ارز دیجیتال و چک کردن موارد مختلف در این حوزه می توانید از اپلیکیشن  Crypto Price IQ استفاده کنید. این برنامه بیشتر از 400 ارز دیجیتال را پشتیبانی می ‌کند. همچنین می توانید نوتیفیکیشن ها را در آن تنظیم کنید تا رشد و افت قیمت ها را به اطلاع شما برساند.

4- اپلیکیشن zTrader

گزینه جذاب دیگر در فهرست بهترین اپلیکیشن های خرید ارز دیجیتال برای موبایل، zTrader است. این برنامه هم طرفداران زیادی دارد و بسیاری از کاربران از آن برای بررسی و مانیتور بازار استفاده می کنند. داده ها در این اپ، اطلاعات 10ها صرافی مختلف را شامل می شوند. شاید بتوان گفت که تنها نقطه ضعف این اپ، پیچیدگی نسبی است که کار کردن با آن را تا حدی دشوار می سازد. اما می توانید در این برنامه با دیگران چت کنید و اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. اگرچه این برنامه رایگان است، اما برای دسترسی به برخی از بخش ها و قابلیت های آن باید هزینه مشخصی پرداخت کنید.

5- اپلیکیشن Delta

آخرین برنامه در لیست بهترین اپلیکیشن های خرید ارز دیجیتال برای موبایل، دلتای پرطرفدار است که امکان مدیریت پرتفوی را برای شما ایجاد می کند. در این برنامه اطلاعاتی در مورد کلیه دارایی ‌های دیجیتال شامل بیت ‌کوین، اتریوم، لایت ‌کوین و بیش از 3000 آلتکوین دیگر وجود دارد که به شما کمک می کنند نظارت و مدیریت بیشتری داشته باشید. مشاهده پرتفوی در یک نگاه، تحلیل کوین‌ها با جزییات، واچ لیست و بازارها، وجود بیش از 3000 ارز، تحلیل پرتفوی، قابلیت اتصال به صرافی‌ها و کیف پول‌ها و بسیاری قابلیت های دیگر در این برنامه وجود دارد تا کار کردن با آن به مراتب راحت تر و منظم تر باشد.

بخوانید  تعویض باتری LG G4
0/5 (0 نقد و بررسی)