دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

استفاده از اینترنت در حالت پرواز

مطمئنم از قبل می دانید که حالت پرواز یا حالت هواپیما همه انواع سیستم های ارتباطی گوشی الجی شما را غیرفعال می کند. اگرچه، هنوز هم می‌توانید برخی از آنها را به صورت دستی دوباره روشن کنید – مانند WiFi یا بلوتوث – نمی‌توانید شبکه یا داده گوشی الجی همراه را روشن کنید. برای دسترسی مجدد به شبکه گوشی الجی همراه باید حالت پرواز را غیرفعال کنید. اگر می خواهید حالت هواپیما را روشن نگه دارید، اما همچنان می خواهید از داده های گوشی الجی همراه برای مرور وب یا انجام سایر کارهای مرتبط با اینترنت استفاده کنید، چه کاری باید انجام دهید؟ این امکان پذیر است، اما برای انجام آن باید به تنظیمات مخفی دسترسی داشته باشید. در زیر دو راه برای استفاده از اینترنت در حالت پرواز را مشاهده خواهید کرد.

استفاده از اینترنت در حالت پرواز

استفاده از اینترنت در حالت پرواز و تنظیمات مخفی اطلاعات

برای استفاده از اینترنت در حالت پرواز اندروید به شما امکان می دهد از تعدادی کد صفحه شماره گیری برای دسترسی به تنظیمات مخفی مانند اطلاعات باتری یا شناسه دستگاه و غیره استفاده کنید. یکی از این کدها به شما امکان می دهد به اطلاعات شبکه گوشی الجی دسترسی داشته باشید و تغییراتی در آن ایجاد کنید که ما از آن برای فعال کردن داده های گوشی الجی همراه در پرواز استفاده خواهیم کرد.

با توجه به اینکه از قبل حالت هواپیما را فعال کرده اید، مراحل زیر را برای فعال کردن داده گوشی الجی همراه باید دنبال کنید:

  • شماره گیر گوشی را باز کنید و کد *#*#4636#*#* را شماره گیری کنید.
  • با این کار منویی با گزینه های «اطلاعات گوشی الجی1» و «اطلاعات گوشی الجی2» باز می شود. در اینجا «اطلاعات گوشی الجی1» و «اطلاعات گوشی الجی2» اساساً سیم‌کارت 1 و سیم 2 هستند، بنابراین یکی را انتخاب کنید که می‌خواهید از داده گوشی الجی همراه استفاده کنید.
  • اکنون دکمه جابجایی را در کنار گزینه «Power Radio Mobile» فعال کنید. شاید لازم باشد برای دیدن آن کمی پیمایش کنید.
بخوانید  علت کند کار کردن LG G7

تمام است، داده های گوشی الجی همراه فعال می شود و می توانید تنظیمات اطلاعات گوشی الجی را ببندید.

برای نوار اطلاعات گوشی الجی در بالا همچنان علامت فعال بودن حالت هواپیما را نشان می دهد و علامت داده گوشی الجی همراه یا نوارهای سیگنال ظاهر نمی شود. اگرچه اینترنت خوب کار می کند و حتی می توانید تماس گوشی الجیی برقرار کنید.

استفاده از یک برنامه شخص ثالث برای فعال کردن داده

برای استفاده از اینترنت در حالت پرواز همه گوشی الجی ها از کد صفحه شماره گیری فوق الذکر یا تنظیمات اطلاعات گوشی الجی پشتیبانی نمی کنند. برای آن گوشی الجی‌ها، می‌توانید از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید که ممکن است این کار را انجام دهد. این روش مخصوصاً زمانی مفید است که می خواهید از داده های گوشی الجی همراه در حالت پرواز در گوشی الجی های سامسونگ استفاده کنید زیرا آنها کدهای صفحه شماره گیری خاص خود را دارند.

برنامه را نصب و باز کنید، سپس روی دکمه سبز بزرگ «اطلاعات گوشی الجی» ضربه بزنید. یک پاپ آپ ظاهر می شود که به شما می گوید این ویژگی چگونه کار می کند و ممکن است در همه گوشی الجی ها کار نکند. در اینجا روی «حالت راه‌اندازی» ضربه بزنید.

همان تنظیمات اطلاعات گوشی الجی درست مانند روش اول در بالا باز می شود. در اینجا گزینه “Mobile Radio Power” را فعال کنید و داده های گوشی الجی همراه حتی در حالت پرواز نیز فعال خواهند شد.

پس از آن می توانید برنامه را ببندید و داده های گوشی الجی همراه و حتی تماس های گوشی الجیی به خوبی کار خواهند کرد.

بخوانید  تعویض ال سی دی گوشی ال جی

توجه: اگر پس از انجام روش‌های بالا در خاموش/روشن کردن حالت پرواز با مشکل مواجه شدید، مجدداً همان مراحل را دنبال کرده و گزینه «Power Radio Mobile» را خاموش کنید.

کلام اخر

اگر نیاز دارید که اغلب در حالت پرواز از داده های گوشی الجی همراه استفاده کنید، استفاده از برنامه بسیار بهتر خواهد بود زیرا استفاده از آن در مقایسه با استفاده از کد صفحه شماره گیری آسان تر است. این برنامه مخصوصاً برای کاربران گوشی الجی سامسونگ مورد نیاز است زیرا هیچ راه دیگری برای دسترسی به تنظیمات اطلاعات گوشی الجی وجود ندارد.

بیشتر بدانید: راهنمای تعویض ویبراتور گوشی Nexus 5

0/5 (0 نقد و بررسی)