دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نرم افزار LG FlashTool جهت فلش

استفاده از نرم افزار LG FlashToolجهت فلش دستگاههای الجی

شرکت ال جی (LG) فعالیت حرفه‌ای خود را برای چند سالی است، که در زمینه ساخت گوشی ‌های هوشمند به کار برده و توانسته در بازار ایران و جهان کاربران را به خود جذب نموده و سهمی در این کشورها برای خود بدست آورد. کاربران گوشی‌های هوشمند، مایل به استفاده از آخرین نسخه اندروید موجود، برای دستگاه خود بوده، که در این زمینه، گوشی‌های پرچم‌دار ال جی معمولا آپدیت‌های جدید را ارائه می کند.
با آموزشی که در ادامه مطالب آورده شده، آپدیت گوشی تان امکان پذیر شده، با ما همراه باشید، تا با نحوه نصب رام گوشی‌های ال جی، توسط برنامه‌ LG Flash Tool آشنا شوید. نسخه ۲۰۱۴ برنامه LG Flash Tool ال جی، تا الان آپدیتی بصورت رسمی نداشته و این نسخه برای مدل‌ های قدیمی ‌تر مورد استفاده قرار گرفته، از این رو در ادامه مطالب، بصورت خلاصه، آموزش این ورژن توضیح داده ایم.
این روش را می توانید، برای اندروید 6 به پایین استفاده کنید:
1. ابتدا به دانلود فایل kdz پرداخته و بعد به کپی آن در پوشه lg flash tools بپردازید.
2. گوشی را به (download mode) ببرید و بعد اتصال گوشی به کامپیوتر تان را برقرار سازید.
3. نوبت اجرای برنامه LG Flash Tool رسیده (در صورت مشکل در اجرای آن، باید به نصب C++ Runtime Library ، بپردازید)

فلش رام الجی با Lg flashtool

4. به انتخاب فایل kdz از گزینه های موجود بپردازید.
5. در مرحله بعد ما دو گزینه Normal flash و CSE flash برای فلش وجود دارد که توضیحات آن در ادمه آورده شده است:
:normal flash این مد جهت فلش رام مورد استفاده قرار می گیرد، که بدون از دست دادن اطلاعات می باشد، کاربرد این مد بیشتر برای رفع ارور ها و تعمیر سیستم می باشد، همچنین احتمال بوت لوپ بعد از فلش کردن رام های مد شده، در این مد وجود داشته و رامی که با رام حال حاضر گوشی متفاوت بوده، را می توان با این مد فلش کرد.
:cse flash کاربرد این مد، جهت یک فلش نو و تمیز با فرمت شدن همه اطلاعات بوده، به عبارتی دیگر برای آپگرید و یا دانگرید کردنِ گوشی از این مد استفاده شده و یا این مد در زمان بازگشت به رام استوک، مورد استفاده قرار می گیرد.
6. مد فلش، را انتخاب کرده و با کلیک بر روی آن، صفحه زیر را خواهید دید، بر روی گزینهstart کلیک کنید.

بخوانید  ویژگی های گوشی الجی و آسان تر کردن زندگی


در مرحله بعد زبان را انتخاب کرده و دکمه Ok را زده، وقنی تا 100% رسید، جدا کردن گوشی مانعی نداشته آن را جدا کنید

نسخه LG Flash Tool 2.0.1.6 به اجرای برنامه LG Flash Tool بپردازید.

در این مرحله باید گوشی تان به حالت دانلود مود یا Downloading برود (که ابتدا به خاموش کردن گوشی پرداخته، بعد با نگه داشتن کلید افزایش صدا (ولوم بالا) و اتصال کابل USB با گوشی تان و بعد از اینکه گوشی را روشن کردید و با دیدن صفحه Download Mode کلید را رها کرده، خواهید دید که بعد از چند ثانیه به صفحه Firmware Update منتقل می شوید)

در صفحه Model Config طبق تصویر زیر گزینه Select Manual Mode را انتخاب نمایید. نوبت وارد کردن فایل DLL مختص گوشی تان رسیده، آن را وارد کنید. بعد از آن در قسمت S/W روی گزینه Add کلیک کرده و به وارد کردن فایل رام KDZ بپردازید و سپس بر روی دکمه Ok بزنید.

بر روی گزینه Port Setting کلیک کنید و عدد یک را باید انتخاب نمایید. با کلیک بر روی فلش زرد رنگ، صبر کنید تا بخش مربوط به Port 1 ( Readyزرد) شود.

به جدا کردن کابل usb از گوشی پرداخته و بدون دستکاری به وصل کردن دوباره آن بپردازید. در این هنگام شاهد نصب رام توسط برنامه بر روی گوشی تان خواهید بود.

بعد از گذشت مدت زمانی حدود چندین دقیقه ملاحظه خواهید نمود، که قسمت زرد رنگ تغییر کرده و رنگ آن آبی شده، که این تغییر رنگ به این معنا می باشد، که عملیات نصب رام روی گوشی تان با موفقیت صورت پذیرفته است.

بخوانید  اپلیکیشن بورس برای موبایل

فلش رام الجی توسط Lg flashtool

در صورت ویروسی یا کند شدن گوشی ال جی تان، باید همه فایل های سیستمی گوشی lg تان را بصورت کامل حذف کرده و گوشی تان را باید فول فلش کنید، که این کار توسط فایل فلش ارائه شده، توسط شرکت lg انجام می شود، که بدین وسیله همه ویروس ها و باگ هایی که باعث کندی گوشی تان شده، از بین خواهند رفت.

صفحه جدیدی بعد از انتخاب گزینه بالا باز خواهد شد، در صورت ویندوزی بودن گوشی تان smart phone upgrade را تیک زده و اگر گوشی تان اندرویدی می باشد، انتخاب این گزینه لزومی ندارد.
در قسمت language زبان تان را باید english انخاب کرده و با کلیک روی گزینه okمنتظر مانده تا 100% کار انجام شود، بعد از آن کار به پایان رسیده، گوشی را می توانید، جدا نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)