دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تنظیمات هوشمندترین گوشی ال جی

آشنایی با تنظیمات هوشمندترین گوشی ال جی (G3) در سال 2014

قدرت لرزش و نوع آن را در گوشی ال جی (G3) چگونه تنظیم نمایید؟

لرزش تماس‌های ورودی، اعلان‌ها، را می توانید به اختیار خود تنظیم کنید، حتی شدت ضربه بر کلیدها، را نیز با تنظیم آن، در دست خود، بگیرید. برای این منظور ابتدا تنظیمات گوشی خود را انتخاب کرده، بعد از انتخاب صدا، قدرت لرزش یا همان  ‘Vibrate strength’  را می تواند به دلخواه خود تنطیم نموده و نوع لرزش، را با استفاده از گزینه ‘Vibration Type’  و انتخاب یکی از  ۵ الگوی پیش رو، تنظیم نمایید. انتخاب شما از بین پالس هایی خواهد بود، که خیلی کوتاه بوده و یا انتخاب پالس هایی بوده، که با لرزش های طولانی شما را به شگفت آورده و گویی زمین با این لرزش ها در حال لرزش می باشد.

تنظیمات مربوط به خاموش یا روشن کردن بولتن هوشمند

در صورتی که مایل هستید تا  از بولتن هوشمند ال‌جی (G3)، استفاده نموده، با رفتن در قسمتی از تنظیمات گوشی موبایل ال جی (G3) خود، تنظیمات Display را انتخاب نموده و با در نظر گرفتن Home Screen، می توانید به گزینه Smart Bulletin   و خاموش و روشن نمودن آن دسترسی پیدا کرده و از آن استفاده نمایید.

چگونه آرایش و رنگ کلیدهای پیمایش را در گوشی ال جی (G3) تنظیم کنیم؟

برای این منظور بعد از رفتن در قسمت تنظیمات، Home Touch Buttons را انتخاب کرده، بعد از آن، به انتخاب ترکیب کلیدها Button combination  پرداخته، بعد از آن با کشیدن کلیدها به محل انتخابی تان، میسر خواهد شد، در این مرحله می توانید از میانبرهای اضافی Multi Window، اعلان‌ها، Qmemo+ و Qslide کمک گرفته و از نمایشگر جادار ال‌جی (G3)  استفاده نمایید، با اتمام کار و بازگشت به منوی قبلی، می توانید، به انتخاب گزینه Color  و سایه‌های رنگ سفید و مشکی بپردازید.

بخوانید  روشن کردن گوشی با دکمه خراب پاور گوشی

چگونه زوم سه‌ضربه‌ای را در گوشی ال جی (G3) فعال کنیم؟

فعال نمودن این گزینه این امکان را به شما می دهد، تا با ضربه سه تایی در هر جایی از نمایشگر خود، بتوانید عمل زوم را انجام داده، که برای فعال نمودنِ این زوم سه ضربه ای، آن را با هم بررسی می کنیم، برای این منظور به تنظیمات گوشی ال جی رفته، و با انتخاب تنظیمات عمومی یا همان    (General) و با انتخاب (Accessibility) و با فعال کردن و روشن نمودن Touch Zoom  ، می توانید، به زوم سه ضربه ای، دسترسی داشته باشید.

فعال نمودن قابلیت چشمک زدن فلاش در گوشی ال جی (G3)

دوست دارید در هنگام تماس از جانب دیگران یا دریافت اعلان، گوشی تان به شما خیلی آرام چشمک زند؟ امکان تنظیم این قابلیت، خیلی ساده در گوشی ال جی G3 وجود دارد، برای این منظور ابتدا به تنظیمات خود رفته با انتخاب (General) و بعد از آن با در نظر گرفتن منوی  (Accessibility) و فعال نمودن Flash alerts  ، فلاش دوربین  G3 به هنگام تماس دیگران و دریافت اعلان، به شما چشمک خواهد زد.

کنترل حالت  universal touchرا در گوشی ال جی (G3) چگونه فعال کنیم؟

در صفحه نمایش با قرار دادن کلید شناور و فشار دادن آن، شاهد حباب مشکی خواهید شد که در آن میانبرهای بزرگی وجود دارد، که قابل دسترس از هر مکانی بوده، که امکان طراحی و فراخوانی قابلیت های گوشی در این حباب وجود دارند، به عنوان مثال: برای باز نمودن برنامه تماس ها کافی است حرف C را طراحی نموده، همچنین برای پیامها از حرف M و برای وب می توانید از حرفW ، تنظیمات را با حرف S و قفل صفحه را با حرف L، طراحی نمایید.

بخوانید  افزایش فضای داخلی گوشی

چگونگی  ثبت سلفی با حالت  در گوشی ال جی (G3)

ثبت سلفی، بدون کلید شاتر و لرزش احتمالی تلفن، امکانی می باشد که در گوشی های ال جی وجود دارد، کار با آن ساده می باشد، برای این منظور، با روشن کردن دوربین جلو و نگه داشتن مشت خود مقابل لنز، اطراف آن شاهد وجود مستطیل آبی خواهید شد، معنی آن این می باشد، که تشخیص حالت شما، توسط گوشی به درستی انجام گرفته، در این لحظه کف دست خود را مشت کرده، تا 3 ثانیه بعد از آن، از شما سلفی بسیار سریع و جذاب بگیرد.

چگونگی ایجاد کلاژ با عکس در گوشی ال جی (G3)

در ال جی G3، قابلیت ایجاد کلاژهای زیبایی از تصاویرتان وجود دارد، که برای این منظور، با باز کردن آلبوم خود در گوشی ال جی و با ضربه زدن بر روی کلید سه مربعی، Make collage  را می توانید ببینید، که در آن، با انتخاب عکس ها و نوع کلاژ، می توانید ذخیره آن را در گوشی ال جی G3 داشته، به طوری که تصویر انتخابی تان توسط گوشی، به صورت عکس معمولی در آلبوم کلاژ، قرار داده خواهد شد.

چگونه  قابلیت Dual Window را به صورت خودکار فعال کنیم؟

امکان فعال کردن خودکار Dual-Window در گوشی ال جی G3، وجود دارد، که به منظور استفاده نمودن از آن، کافی است، یک لینک در حالت تمام‌ صفحه را باز کرده  و یا اینکه با کلیک بر ضمیمه یک ایمیل، از این قابلیت استفاده کنید. فعالسازی این قابلیت با رفتن به تنظیمات عمومی و انتخاب Dual window بوده که با علامت گذاشتن گزینه Split view، می توانید، آن را فعال نمایید.

بخوانید  نرم افزار LG FlashTool جهت فلش
2.5/5 (2 نقد و بررسی)