دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر دوربین گوشی

دوربین گوشی الجی دارای خصوصیات چشمگیر است که گاه یک کاربر معمولی را تا حد یک عکاس حرفه ای بالا می کشد و از نظر کارکرد و کیفیت پیشرفت زیادی داشته است اما بعد از مدت زمان طولانی استفاده، دچار استهلاک و خرابی شده و کارکرد اولیه را نخواهد داشت. به علاوه چون بیشتر دردسترس است در معرض خطرات مختلف قرار می گیرد. اشکلات پیش آمده در دوربین می تواند سخت افزاری یا نرم افزاری باشد که به دلیل ضرافت بالا باید به مراکز مجاز و استاندارد مراجعه نمایید.

تعمیرات گوشی الجی

خرابی دوربین گوشی دلایل مختلفی دارد که باید توسط کارشناسان مجرب مرکز بررسی  و عیب یابی شود. ایراد دوربین گوشی شما در اسرع وقت و کم ترین زمان تست و رفع مشکل می گردد.

کیفیت قطعات و ماژول دوربین گوشی به اندازه یک گوشی نو اهمیت دارد و این قطعه باید با برند و مدل گوشی مطابقت داشته باشد. در بازار نمونه های فیک قطعه فراوان است که به سختی قابل تشخیص می باشد. در مرکز تعمیرات الجی با صرف کم ترین هزینه و در عین حال بالاترین کیفیت، تعویض دوربین گوشی صورت می گیرد.

دلایل خرابی دوربین گوشی در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری دسته بندی می شود. نصب بدافزار که رابطه مستقیم با دوربین دارد باعث عدم عملکرد دوربین می گردد. از جمله دلایل دیگری که منجر به خرابی می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آب خوردگی
  • آسیب به لنز
  • فلش شدن دوربین
  • به هم ریختن تنظیمات
  • شکستن شیشه دوربین

 

دوربین گوشی مانند بساری از قطعات قابل تعویض بوده و اگر برای آن مشکلی پیش آمد، تعویض آن به مراتب به صرفه تر از تعمیر می باشد البته این هزینه بسته به نوع گوشی و تعداد دوربین آن دارد.

تفاوت تعمیر گوشی هایی با دوربین چندگانه

الجی با عرضه گوشی هایی با دوربین چندگانه قدرتمند، پیشرو بوده و راه خود را در آینده به سمت بخش دوربین جلو هموار می کند. دوربین دوگانه علاوه بر یک سنسور اصلی که وظیفه ثبت تصاویر را بر عهده دارد دارای یک حسگر دیگر به نام DEPTH SENSOR می باشد. اما دوربین سه گانه در کنار سنسور اصلی از دو سنسور دیگر بهره می برد. شرکت های سازنده در مدل های جدیدتر به تعداد سنسورها می افزایند که این موجب کوچک شدن ابعاد دوربین شده و برای جای دادن این سنسورها مجبورند ابعاد سایر قطعات را نیز کوچک تر کنند. از این رو به دلیل ظرافت و حساسیت زیاد دوربین ها باید دقت کافی در تعمیر یا تعویض کرد تا علاوه بر خود دوربین ها به سایر قطعات و سنسور ها آسیب نرسد.

مرکز تعمیرات با بیش از 15 تکنسین آموزش دیده و مجرب در بخش های تخصصی ارائه خدمات تعمیرات موبایل و تبلت، لپ تاپ و نوت بوک، تلویزیون و سینما خانگی، مانیتور، پرینتر و فتوکپی، لوازم الکترونیکی در کوتاه ترین زمان با تعرفه اتحادیه و ضمانت تعمیر و در صورت نیاز برای سهولت در رفاه و ارائه خدمات بهتر مشتری ارسال پیک برای دریافت دستگاه معیوب و تحویل در محل دستگاه تعمیر می شود.

در صورت خرابی دستگاه مشتری با مرکز تماس گرفته و مشکل دستگاه را اعلام می کند. کارشناسان مشاوره های لازم را در مورد اقدامات اولیه انجام می دهند. پس از تحویل دستگاه آسیب دیده تعمیرکاران با استفاده از تجهیزات پیشرفته و هوشمند به بررسی و عیب یابی دستگاه می پردازند. در مرکز تعمیرات الجی دستگاه آسیب دیده توسط تکنسین های تعمیر با استفاده از تجهیزات بروز تعمیر می شود. پس از تعمیر دستگاه با ضمانت تحویل داده می شود.