دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی گوشی LG V60 ThinQ

بررسی ساخت و طراحی LG V60 ThinQ

در گوشی LG V60 ThinQ، از طراحی مشابهی نسبت به نسل گذشته، استفاده شده و بریدگی قطره‌ای شکلی که در بالای صفحه وجود داشته، را به حفره و یا دوربین سلفی کشویی، اولویت داده است.

در پشت گوشی، ماژول دوربین سه‌گانه LG V60 ThinQ را می توان دید، که به شکل افقی بوده، و لبه‌های طلایی رنگ گوشی، آن را زیباتر کرده، همچنین ال‌جی، علاوه بر استاندارد مقاومت دربرابر آب و گرد و غبار دارای استاندارد همیشگی MIL-STD 810G برای مقاومت دربرابر دما و ضربه نیز می باشد.

بررسی صفحه‌نمایش LG V60 ThinQ

صفحه‌نمایش LG V60 ThinQ  دارای یک پنل 6.8 اینچی فول اچ‌دی از نوع OLED و با نسبت تصویر 20.5:9  بوده، در نتیجه این صفحه‌نمایش دارای وضوح پایین‌تری در مقایسه با اصلی‌ترین رقیب خود یعنی گلکسی اس 20 پلاس سامسونگ بوده و نرخ بازسازی بالا هم در آن، وجود ندارد.

نسبت به رقبا، دارای حاشیه‌های ضخیم‌تری در اطراف صفحه‌نمایش، بوده و به LG V60 ThinQ ظاهر پرچم‌داران سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۸ را داده، با این وجود، خوشبختانه دارای  استاندارد +HDR10 و DCI-P3 برای پوشش گسترده رنگ‌ها می باشد، همچنین ال‌جی دارای حسگر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش بوده، که از نوع اپتیکال و با سرعت خوبی می باشد.

بررسی سخت‌افزار  LG V60 ThinQ

V60  تراشه اسنپ ‌دراگون 865 را برای خود در نظر گرفته، این تراشه ۷ نانومتری، هشت هسته Kryo 585  داشته، که با فرکانس 1.8 تا 2.84 گیگاهرتز، به کار خود ادامه می دهند، همچنین تراشه گرافیکی Adreno 650 نیز قوی‌تر از تراشه ای می باشد، که در نسخه جهانی اکسینوس 990 سامسونگ، بوده است.

بخوانید  پر شدن رم گوشی الجی و خالی کردن آن

LG V60 ThinQ دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 و ۸ گیگابایت رم می باشد، که  نسبت به رقبا در رتبه پایین‌تری می باشد، نقطه قوت خوب این مدل، حفظ درگاه کارت حافظه و به‌خصوص جک هدفون، می باشد، که بهترین کیفیت خروجی هدفون با مبدل صوتی ۳۲ بیتی Quad DAC را در میان گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار ال‌جی، فراهم می کند.

بررسی دوربین LG V60 ThinQ

با وجودی که، اکثر رقبا دارای دوربین‌های چهارگانه با زوم عجیب و غریب یا مگاپیکسل باورنکردنی می باشند، ال‌جی، یک دوربین دوگانه را در کنار سنسور ToF 3D قرار داده، همچنین دوربین اصلی این گوشی، 64 مگاپیکسلی بوده، که با سنسوری به اندازه ۱/۱.۷ اینچی می باشد، که مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال، بوده، همچنین دوربین اولتراواید نیز ۱۳ مگاپیکسلی بوده، که با زاویه دید 117 درجه در این دوربین، قرار گرفته و دوربین سلفی نیز ۱۰ مگاپیکسلی بوده، که با فیلم‌برداری 4K  می باشد. به گفته ال‌جی، دوربین اصلی برای مقابله با نویز، از ترکیب هر 4 پیکسل به یک پیکسل و ایجاد یک تصویر ۱۶ مگاپیکسلی، استفاده می کند.

امکان فیلم ‌برداری 8K  با پشتیبانی از +HDR10 نکته قابل توجهی می باشد، که برای دومین  ‌بار پس از سه‌گانه گلکسی اس ۲۰ در گوشی‌های هوشمند، قرار داده شده است. امکان فیلم‌برداری با صدای سه‌بعدی، با استفاده از 4 میکروفون فراهم شده و برای تمرکز روی صدای اشخاص، قابلیت جدیدی به نام  “Voice Bokeh” به دوربین افزوده شده است.

بررسی باتری LG V60 ThinQ

باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بهبودیهای V60 ThinQ نسبت به نسل پیشین می باشد، که در کنار صفحه‌نمایش 60 هرتزی1080p  و تراشه کم‌مصرف، دوام شارژ V60 بسیار چشمگیر بوده، ال‌جی همچنین قابلیت شارژ سریع Quick Charge 4.0 و USB PD 2.0  را به V60 داده است.

بخوانید  قابلیت دستیار گوشی

بررسی صفحه‌نمایش دوم LG V60 ThinQ

مانند نسل قبل، ال‌جی به عرضه لوازم جانبی جالبی، برای V60 پرداخته، که از بین آنها جالب‌ترین، به نام Dual Screen می باشد، که این کیس، یک صفحه‌نمایش دوم 6.8 اینچی فول اچ‌دی، مشابه نمایشگر اصلی به‌گوشی افزوده، که در حالت های چادر و لپ‌تاپی می توانید، از آن استفاده کنید.

برای نمایش اعلان‌ها، روی این کیس، یک نمایشگر کوچک 2.1 اینچی نیز وجود دارد، که اتصال این کیس از طریق درگاه USB-C به V60 میسر می باشد.

امکان اجرای دو اپلیکیشن به‌صورت مجزا، به عنوان کاربرد اصلی صفحه‌نمایش دوم می باشد، با مثالی قضیه را روشن می کنیم: در یک صفحه‌نمایش می توانید، به تماشای فیلم پرداخته و در دیگری با دوستان تان صحبت نمایید، این در صورتی است که، استفاده از یک اپلیکیشن به شکل یکپارچه نیز ممکن می باشد، که با توجه به حاشیه بزرگ و ضخیم وسط صفحه، این کار توصیه نمی شود.

سایر مشخصات موجود در موبایل LG V60 ThinQ

مشخصات دیگر این گوشی، شامل:  اندروید 10، بلندگوهای استریو، وای‌فای 6، بلوتوث 5.1، شارژ بی‌سیم و دکمه اختصاصی فیزیکی دستیار گوگل، می باشد.

بررسی موفقیت LG V60 ThinQ

پرچم‌دار جدید ال‌جی، در همه زمینه‌ها بهبودیهایی داشته، این در حالی است، که در هیچ زمینه‌ای پیشتاز نبوده، اگر جک هدفون یا کیفیت خروجی صدای عالی، اهمیت زیادی برایتان دارد،به انتخاب V60  پرداخته، که در پرچم‌داران رقیب می توانید، با طراحی مدرن‌تر، دوربین توانمندتر و ویژگی‌های جذاب‌تری نیز آن را پیدا کنید.

موفقیت ال‌جی به قیمت‌گذاری V60 بستگی داشته، اگر ال‌جی، این گوشی را ارزان تر از گلکسی اس 20 روانه بازار کند، می تواند موفقیت بیشتری را کسب نمایید. همان‌طور که گوشی G8x توانست، با کیس رایگانِ Dual Screen تبدیل به گزینه با ارزشی شود.

بخوانید  علت باد کردن باتری گوشی
0/5 (0 نقد و بررسی)