دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بررسی تخصصی موبایل Q6 M700DSK

بررسی تخصصی موبایل ال جی  Q6 M700DSK

برای تعمیر موبایل ال جی Q6 M700DSK با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع به صورت تخصصی بپردازیم. ال جی به عنوان یکی از کمپانی های تولید کننده موبایل بوده، که همگام با سایر تولیدکنندگان، جزو بزرگ ترین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند می باشد. گوشی Q6  M700DSK  از گوشی های خوش ساخت ال جی می باشد، که قاب دور گوشی، دارای فلز بسیار باکیفیت بوده و جنس قاب پشتی آن از پلاستیک معمولی می باشد. مشخصات سخت افزاری این گوشی، شامل:  3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده، که برای افزایش میزان حافظه دستگاه، استفاده از کارت حافظه جانبی، میسر می باشد.

بررسی تخصصی موبایل Q6 M700DSK
بررسی تخصصی موبایل Q6 M700DSK

از مشخصات خوب این گوشی می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن  2160×1080 اشاره کرد، که از نظر اندازه و هم از نظر کیفیت بسیار مناسب بوده، ولی حتی با وجود با کیفیت بودن گوشی، به تعمیر آن نیاز پیدا کرده، چرا که در هر برندی بر اثر عواملی مانند ضربه خوردن، آب خوردگی موبایل و یا نوسان الکتریکی، موبایل تان می تواند دچار مشکل شده و به تعمیر نیاز داشته باشد.

ال‌جی به معرفی یکی دیگر از گوشی‌های جدید خود یعنی (کیو 6 دو سیم‌کارت (Q6 Dual SIM با 3 گیگابایت رم و سخت‌افزاری بر پایه‌ی اسنپدراگون 435 پرداخت. ال‌جی در طراحی جدیدترین گوشی خود، از ترکیبی از پلاستیک استفاده نموده و صفحه‌نمایش آن نسل سوم گوریلاگلس، می باشد. قاب دور گوشی متشکل از فلز بسیار باکیفیت بوده و قاب پشتی آن از پلاستیک ساده و محکم بوده، که حس خوبی را به کاربر می دهد، ال‌جی در این گوشی 3 گیگابایت رم داشته، که  می توان در نسخه‌ی 32 گیگابایتی، امکان افزایش این میزان ظرفیت را به کمک کارت حافظه جانبی داشت. جایگاه کارت حافظه‌ی جانبی با سیم‌کارت دوم مشترک نبوده و از هر سه در صورت نیاز میتوانید بهره ببرید.

بخوانید  بررسی LG Optimus G تا LG G7 ThinQ‌  

‌در صورتی که اندازه‌ی صفحه‌نمایش، برایتان دارای اهمیت ویژه‌ای می‌ باشد و این ویژگی در انتخاب گوشی موبایل تان از اولویت‌ها می باشد، باید بدانید Q6 دارای نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن  2160×1080 بوده، که برای محافظت از این نمایشگر، به انتخاب گوریلاگلس 3 پرداخته، که  در جابه‌جایی و استفاده از گوشی‌تان به شما اطمینان خاطر می دهد.

تعمیر کردن بُرد  Q6 M700DSK

مدل‌های جدید از برندهای مختلف از دوربین‌های دوتایی استفاده کرده اند، که در Q6 استفاده از تنها یک سنسور 13مگاپیکسلی روی قاب پشتی، در نظر گرفته شده، که این سنسور واقع در کنار فلشی از نوع LED بوده و دارای امکاناتی شامل: قابلیت اتوماتیک برای فوکوس خودکار، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها  (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus)  و قابلیت تشخیص چهره ( Face Detectio) می باشد و پاسخ‌گوی نیازهای مختلف شما بوده، همچنین، شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت ها، توانایی فیلم برداری با رزولوشن FullHD  با سرعت 30 فریم بر ثانیه را داشته باشید.

دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی Q6 هم دارای خصوصیات ویژه دریچه‌ی دیافراگم 2.2 و ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر می باشد. قابلیت تشخیص چهره، برای امنیتِ بیشتر گوشی و اندروید نسخه‌ی 7.1 نوقا، سبب محبوبیت دو چندان Q6 شده است.

منبع تغذیه‌کننده‌ی Q6 که با ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعت در زیر قاب پشتی این گوشی موبایل مخفی شده و شما نمی توانید به ‌عنوان  کاربر به آن دسترسی داشته باشید. به نظر می‌رسد در اختیار داشتن، گوشی موبایلی که دارای 3 گیگابایت رم، قابلیت تشخیص چهره، دوربین 13مگاپیکسلی، تراشه‌ای بر پایه اسنپدراگون 435 با پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای و نمایشگر   5.5 اینچی، بوده، بسیار وسوسه‌ کننده باشد، چرا که  ال‌جی تمامی این امکانات را در Q6 قرار داده، بنابر این در ادامه با برخی از تعمیرات احتمالی این موبایل آشنا خواهید شد.

بخوانید  زبان طراحی 3D Arc  ال ‌جی

خدمات تخصصی Q6 M700DSK

بُرد موبایل بخش مهم و اصلی موبایل بوده، که گاهی در اثر ضربه خوردن، نوسان برق و آب خوردگی، با مشکل روبرو شده و به تعمیر آن نیاز خواهد بود. این بخش از موبایل شامل: خازن ها، آی سی تغذیه، پردازنده، حافظه داخلی و تعدادی تزانزیستور، بوده و هر مشکل در این قطعات، در عملکرد گوشی مشکل ایجاد کرده، که تعمیر بُرد در بسیاری از مواقع امکان دارد، اما با سوختن این قطعه یا شکستگی آن، باید به تعویض بُرد موبایل ال جی Q6 M700DSK  پرداخت.

تعمیر کردن دوربین  Q6 M700DSK

در مواقع از کار افتادن دوربین گوشی و یا وقتی که عملکرد آن به کندی صورت پذیرد، احتمال دارد، که به تعمیرات نرم افزاری یا سخت افزاری نیاز داشته، که کارشناسان واحد تعمیرات موبایل ال جی می توانند پس از بررسی دستگاه و عملکرد دوربین، ابتدا از طریق تنظیمات نرم افزاری، اقدام به تعمیر آن کرده و اگر با این اقدامات مشکل برطرف نشد، برای تعویض یا تعمیر دوربین گوشی، از تعمیرات سخت افزاری، باید بهره گیرند، خرابی دوربین یکی از خرابی هایی است، که شایع نبوده ولی باید به تعمیر موبایل ال جی Q6 M700DSK پرداخت.

0/5 (0 نقد و بررسی)