دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

امنیت گوشی LG G6

امنیت گوشی LG G6 تا چه حد می باشد؟

آزمایش ‌های انجام شده ال جی، برای بررسی امنیت گوشی LG G6 گلکسی نوت ۷ (Samsung Galaxy Note 7) با دو مرتبه فراخوان جهانی و بازگشت به کارخانه امنیت، را به عنوان یکی از مهم‌ترین مباحث برای محصولات، گوشزد کرد، بر همین اساس کمپانی الجی، آزمایش‌های گسترده‌ای، را برای بررسی امنیت گوشی ال جی جی ۶ (LG G6) انجام داد، تا سرنوشت Note 7 بار دیگر تکرار نشود.

کمپانی ال جی الکترونیکس به رسانه کره‌ای The Korea Hearld گفته بود، که آن‌ها به سختی آزمایش‌های اجرایی خانگی را بر روی گوشی پرچمدار آینده خود، ال جی G6 انجام داده و به طور قابل توجهی به افزایش ایمنی و کیفیت گوشی‌های هوشمند پرچمدارمان، برای استفاده کاربران، پرداخته ایم.

ال جی، حتی از استانداردهای گوشی‌های هوشمند نیز پیشی گرفته و به انجام آزمایش‌هایی مبتنی بر بررسی درجه حرارت محصول خود، در دمایی که  ۱۵ درصد بالا‌تر از استانداردهای ایالات متحده و اروپا بود، پرداخت، تست‌های انجام داده شده، شامل: سوراخ کردن باتری با پره‌های تیز و یا رها کردن اشیا سنگین بر روی گوشی ال جی جی ۶ ، از ارتفاعات بالا، بود.

امنیت گوشی LG G6

ال جی همچنین، آزمایش‌های مقاومت استحکام باتری را مطرح می کند، که آن‌ها به آزمودن یک نسخه آزمایشی، از گوشی نیز از طریق شرایط سختی همچون بارش باران و قرار گرفتن در معرض ولتاژ بالا، پرداختند. این کمپانی سعی بر آن دارد، که ارائه دهنده سطح امنیت، به کاربرانش، با استفاده از این گوشی باشد. البته آزمایش‌های ایمنی تنها محدود به بخش باتری گوشی LG G6 نشده و بر روی جنبه‌های مختلف آن همچون: پردازنده، نمایشگر، دوربین و سنسور اثر انگشت نیز اجرا خواهد شد.

امنیت گوشی ال جی جی ۶ در بین تمامی گوشی های سال ۲۰۱۷ پیشرو بوده، لازم به ذکر است که شرکت ال جی، لوله های مسی را  برای کنترل دمای داخلی گوشی و جلوگیری از داغی بیش از حد دما، در داخل دستگاه قرار داده همانطور که می دانید، ال جی جی ۶ دارای بدنه‌ای ضد آب بوده و  دارای یک نمایشگر ۵.۷ اینچی، در بدنه‌ای بسیار کوچک‌تر از حد معمول می باشد.

بخوانید  حل مشکل بوت لوپ LG G4

LG G6  همانی است، که از شرکت ال جی، انتظار می رفت، که فقط به عنوان یک گوشی مطرح بوده و مثل نسل قبلی‌اش فقط یک سوپر هیرو نبوده، انتظار می رفت که این گوشی، دارای نمایشگری خوب، دارای دوربینی مناسب، با قابلیت گرفتن عکس خوب، دارای سخت‌افزار قدرتمند و در انتها، دارای طراحی مناسب، برای هر فردی باشد. شروع موفقیت ال‌جی، در تولید گوشی‌های پرچم‌دار از گوشی ال‌جی G2 بوده و فقط تا G4 توانست به روند خود ادامه دهد، اما گوشی موبایل LG G5 این روند را شکست و آن‌ طور که باید نتوانست، موفقیت‌های این شرکت کُره‌ای را تکمیل کند، که با آمدن گوشی LG G6 این کاستی ها جبران شد.

ساخت گوشی موبایلی ساده و خوش‌دست

با اولین نگاه، سادگی طراحی را در گوشی LG G6 می توان دید، در عین حال، با وجود این سادگی نمی توانید بگویید، که با یک گوشی قدیمی سر و کار دارید. G6 تمام ویژگی‌هایی را که یک گوشی مدرن دارد، را در قابی کوچک و ساده قرار داده، نمایشگر  آن، G6 را در ردیف فبلت‌های بازار قرار داده؛ این در حالی می باشد، که ابعاد گوشی، شما را دچار حیرت خواهد کرد. ال‌جی با کم‌کردن فاصله نمایشگر تا لبه‌ها، توانسته تا جای ممکن، به کم کردن ابعاد G6 پرداخته، که این ویژگی، کنترل گوشی را به راحتی، با یک دست امکان پذیر کرده است.

محافظ‌های گوریلاگلس، در پشت و جلوی گوشی وجود دارند، تا مقاومت لازم در اثر ضربه‌های احتمالی را داشته و در آن از حالت ماژولار G5 خبری نبوده و ال‌جی، توانسته یک گوشی ساده را که مقاوم در مقابل آب و گرد و خاک بوده، را تولید کند، که همه‌ موارد موجود در گوشی، طراحی ساده ای داشته و تغییراتی در آنها ایجاد نشده، که همه‌ این موارد واقع در قابی فلزی در کنار هم بوده و دارای وزنی حدود ۱۶۵ گرم می باشند.

بخوانید  5 برنامه امنیتی برای گوشی الجی

هیچ برآمدگی‌ای را روی قاب پشتی و جلویی نمی توان دید، لبه‌های قاب پشتی، دارای خمیدگی کمی بوده، که جهت کنترل بهتر گوشی می باشند، لبه‌های شاسی اصلی، صیقلی بوده و زیر تابش نور جلوه‌ی زیبایی دارند، حسگر اثرانگشت، با کلید روشن/خاموش یکپارچه بوده، که واقع بر روی قاب پشتی و دقیقا جایی زیر دوربین بوده، که جایگاه بهتری در مقایسه با S8 داشته و دسترسی به آن ساده‌تر می باشد، در صورت روی میز بودن گوشی، آنلاک گوشی با استفاده از حسگر، امکان پذیر نمی باشد و این در حالی می باشد، که مانند قبل، روشن‌کردن نمایشگر با دو بار تپ روی آن، انجام خواهد شد.

قابلیت نمایشگر دو به یک جذاب LG G6

نمایشگر از نوع LCD بوده، قابلیت همیشه روشن‌ بودنش، باتری بیشتری در مقایسه با S8 مصرف کرده، که این ضعف در طولانی ‌مدت باعث رنجش تان خواهد شد. در عین حال، روشنایی نمایشگر در هر شرایطی کافی و مطلوب بوده و نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

امکان تغییر اندازه‌ی تمام محتویات قابل مشاهده در نمایشگر، علاوه‌بر اندازه‌ نوشته‌ها، قابلیت جالبی بوده، که کاربر را سمت خود جذب می کند.

بررسی سخت‌افزار، سیستم‌ عامل و کارایی LG G6

معرفی این گوشی با تراشه‌ای بوده که تقریبا مشابه‌ با G5 می باشد، که این تراشه از پس هر عملیاتی بر می آید؛ این در حالی می باشد، که استفاده از سخت‌افزاری به‌روز در بازار رقابتی امروزه، عامل تعیین‌کننده‌ای در فروش زیاد می باشد، که البته به نظر می رسد، که ال‌جی تمام قدرت خود را برای گوشی خانواده‌ی V گذاشته باشد.

بخوانید  داغ شدن موبایل الجی

از دیگر قابلیت‌های ارتباطی در گوشی LG G6  امکان استفاده از بلوتوث، NFC، Wi-Fi  و رادیو بوده، که باید علاوه بر این قابلیت ها، اشاره ای به مواردی مثل خروجی صدای ۳۲ بیتی این گوشی هم داشت، که قابلیت بزرگی در مقایسه با گوشی‌های ساده‌ بازار، می باشد.

سامسونگ برای بازکردن گوشی حسگر عنبیه، را به کار برده؛ در عین حال، ال‌جی هم سعی در بالا بردن امنیت گوشی کرده، که این امنیت، در زمانی خود را نشان می دهد، که گوشی در دست‌ یا جیبتان، آنلاک بوده و به محض دور کردن گوشی از خودتان، یا با قرار دادن آن روی میز، قفل می شود، تشخیص محل حضور شما و تغییر تنظیمات گوشی با توجه به آن موقعیت، نیز از قابلت های ویژه این گوشی می باشد، که در این حالت می‌توانید، تنظیمات از پیش‌ تعیین‌ شده‌ای، مطابق با مکان خود، را روی گوشی تغییر دهید.

در کنار تراشه‌ اسنپ‌دراگون ۸۲۱، در این گوشی از ۴ گیگابایت رَم، به جهت پردازش ‌های سنگین یا باز کردن برنامه و بازی به تعداد زیاد استفاده شده است.

0/5 (0 نقد و بررسی)