دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اتصال موبایل به کامپیوتر

اتصال موبایل ال جی به کامپیوتر

راه های متعددی را می توان برای اتصال گوشی به موبایل خود امتحان نمود، که برند های مختلف با کمی تغییر توانسته اند به آن دست بایند، نیاز به کامپیوتر زمانی خودش را نشان می دهد، که شما بخواهید، به روز رسانی نرم افزار و سیستم عامل گوشی، ویروس کشی و یا داده های تلفن همراه خود را با کمک کامپیوتر انجام داده، که برای نمونه می توان به انتقال عکس، ویدئو، پیام، شماره تلفن و …نیز اشاره نمود.

در نتیجه اهمیت اتصال گوشی به کامپیوتر در مواردی چون اشتراک اطلاعات و یا به روز رسانی سیستم عامل گوشی، باعث شد تا در ادامه، چگونگی اتصال کامپیوتر به گوشی ال جی را یاد آور شویم.

برقراری اتصال گوشی به کامپیوتر به چه روش هایی می باشد؟

برای اینکه گوشی LG و کامپیوتر را به هم وصل کنید، دو روش امکان پذیر می باشد، که یکی از روش ها، با استفاده از کابل بوده و روش دیگر آن به کابل نیازی نداشته، که در مطالب زیر این روش ها توضیح داده شده اند.

بلوتوث، راهی برای اتصال گوشی به کامپیوتر

در روش بلوتوث، هم گوشی شما و هم کامپیوتر باید از قابلیت بلوتوث، پشتیبانی کنند، که البته تهیه یک دانگل بلوتوث برای کامپیوترهای رو میزی توصیه می شود، کار بدین نحو می باشد، که باید بلوتوث گوشی و بعد از آن بلوتوث دستگاه کامپیوتر خود را که دارای ویندوز 7 می باشد، روشن نموده، که برای این امر با باز کردن منوی استارت و فعال نمودن Devices and Printers اقدام کرده، که صفحه ای پیش رو باز خواهد شد، که گزینه Add a Device ویندوز تلفن شما را شناسایی کرده، بعد از آن Next را زده منتظر مراحل بعدی عملیات انتقال باشید.

بخوانید  اینترنت 4G LTE در گوشی ال‌جی

در بالا در مورد ویندوز 7 صبحت شد، در مورد ویندوز 10 که آن را در کامپیوتر خود نصب کرده اید، نیز روال کار به همین طریق می باشد، که تنطیمات بلوتوث را روشن کرده، تلفن همراه خود را انتخاب نموده، با کلیک بر روی Pair، اتصال را برقرار سازید، که برای اولین اتصال، به نوشتن و تایید کد، نیاز می باشد، که آن را وارد خواهید کرد.

برای فعال سازی بلوتوث گوشی ال جی خود، آن را روشن کرده و بعد برای فعالسازی بلوتوث کامپیوتر، مسیر “Start > Settings > Devices > Bluetooth & other devices” را رفته و با کلیک بر روی Add Bluetooth or other device ، موبایل ال جی خود را به کامپیوتر وصل نمایید.

موبایل مورد نظر، را پیدا کرده و با pair یا جفت سازی، پیغامی روی کامپیوتر یا گوشی نمایش داده خواهد شد، که بعد از آن باید مراحل بعدی، را دنبال کرده و برای کد نیز می توانید کدهای 1234 یا 0000 را وارد نمایید.

نرم افزار، راهی برای اتصال گوشی به کامپیوتر

زمانی که به وسیله USB با کامپیوتر اتصال دارید، می توانید با نرم افزاری که مخصوص گوشی شما می باشد، نرم افزار را روی گوشی انتخاب کرده، که دسترسی به تمام اطلاعات گوشی تان ممکن خواهد بود، برنامه هایی که این کار را بر روی گوشی شما انجام دهند، زیاد هستند، که به عنوان نمونه می توان به MirrorGo  اشاره نمود، که این نرم افزار را شرکت Wondershare ساخته، که با آن می توانید، تصویر گوشی خود را بر کامپیوتر داشته باشید.

بخوانید  بهترین بازی رایگان گوشی

وای فای، راهی برای اتصال گوشی به کامپیوتر

داشتن تکنولوژی وای فای یا اتصال به یک مودم، در کامپیوتر و گوشی موبایل تان الزامی بوده، که در مقایسه با روش بلوتوث، این روش اتصال، از بلوتوث سریع تر بوده و با داشتن آنتن دهی گسترده تر آن، می توانید نرم افزار  Share it را بر روی کامپیوتر و گوشی موبایل خود نصب کرده و به میانبری سریع و آسان دسترسی پیدا کنید.

کابل USB، راهی برای اتصال گوشی به کامپیوتر

با توجه به روش های گفته شده، کابل USB ساده ترین راه می باشد، با استفاده از کابل یو اس بی (USB)، و وصل نمودنِ کامپیوتر به موبایل، پنجره ای برای برقراری اتصال گوشی به کامپیوتر با 4 حالت مختلفِ ممکن دیده می شود.

حالات برقراری اتصال گوشی به کامپیوتر توسط کابل USB

انتخاب منتقل سازی فایل های رسانه ای از گوشی به کامپیوتر : انتقال تمامی محتوای گوشی مثل تصاویر، موسیقی ها، ویدیوها و… به کامپیوتر وجود دارد.
انتخاب انتقال تصاویر: با این گریته فقط تصاویر را می توانید، جا به جا کنید.
انتخاب Connecting MIDI devices: به بررسی موسیقی های موجود در درون گوشی شما اشاره دارد.
انتخاب Charging: برای استفاده کامپیوتر تان، به عنوان یک منبع تغذیه می باشد.

 چرا موبایل ال جی به کامپیوتر وصل نمی شود؟

در صورتی که راه های بالا را برای گوشی ال جی خود امتحان کردید ولی باز هم موفق به برقراری اتصال بین موبایل و کامپیوتر خود نشدید، باید به بررسی عوامل عدم اتصال بپردازید.

دلایل عدم اتصال موبایل ال جی به کامپیوتر

انتخاب مد و حالت انتقال داده و مدیا : از مد که تحت عنوان پروتکلMTP) Media Device ) می باشد، اطمینان حاصل کنید.
خرابی پورت یو اس بی کامپیوتر: خرابی کابل و پورت یو اس بی کامپیوتر از دلایل دیگر عدم برقراری ارتباط می باشد.
نصب نبودن درایور USB در کامپیوتر: برای رفع این مشکل با رفتن به Device Manager ، آن را حل نمایید، برای نصب درایو USB می توانید به کمک اینترنت آن را دانلود نمایید.

بخوانید  روش تعمیر گوشی آب خورده
0/5 (0 نقد و بررسی)