دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آپدیت گوشی ال جی

آپدیت گوشی ال جی به چه صورت است؟

کندی عملکرد سیستم عامل، مشکلی است که در گوشی های هوشمند امروزی وجود داشته، که برای رفع این نوع مشکل به کارگیری به روز رسانی گوشی، مفید واقع شده، که اغلب به جز این مورد، کاربران به دلیل دیگری نیز برای آپدیت گوشی موبایل خود، استفاده می نمایند، که از بین آن ها می توان به استفاده کاربران از نرم افزار جدید، اشاره نمود.

از آن جا که گوشی های ال جی نیز نیاز به آپدیت خواهند داشت، در این مبحث قصد داریم تا  روش های به روز رسانی گوشی  LGرا ذکر کرده و به بررسی آن بپردازیم.

روش های به روز رسانی گوشی LG به قرار زیر می باشند:

روشی که در آن گوشی ال جی، به صورت اتوماتیک و یا OTAآپدیت می شود

آسان ترین روش آپدیت گوشی همین روشی است، که در ابتدا ذکر خواهد شد، در گوشی خود به تنظیمات گوشی رفته، قسمت به روز رسانی را از این قسمت بیاورید، که به صورت اتوماتیک یا OTA می توانید آپدیت دستگاه را شروع کنید، که البته برای این منظور باید به اینترنت و وای فای خود متصل باشید، کار به سادگی صورت گرفته، فقط مشکل زمانی رخ می دهد که برای آپدیت گوشی تان مراحل آپدیت شدن، طول بکشد و به دنبال آن گزینۀ به روز رسانی جدید، را با مدت زمان طولانی بر روی گوشی داشته باشید، این در حالی است که با وجود این مشکل، نمی توانید از نسخه جدید آپدیت موجود، استفاده نموده و از سیستم عامل قبلی، باید استفاده کنید.

بخوانید  روش تعویض دوربین جلو LG G4

روشی که در آن گوشی ال جی، به صورت دستی آپدیت می شود

اگر به صورت دستی گوشی ال جی، را آپدیت کنید، به روز رسانی گوشی خود را ، سرعت خواهید بخشید، به طوری که آپدیت به این روش، در مقایسه با روش اتوماتیک، زمان کمتری برده و زمانی را که برای ظاهر شدن گزینه آپدیت در روش اتوماتیک در انتظار بودید، در این روش نیازی به انتظار آن نمی باشد.

مراحل فرآیند به روز رسانی گوشی LG به صورت زیر می باشد:

دانلود نمودن آخرین نسخه ی فایل آپدیت گوشی ال جی

با کمی جستجو می توانید، آپدیت مخصوص گوشی ال جی خود را از منابع معتبر و مورد اطمینان مثل وب سایت های معتبر و سایت رسمی کمپانی سازنده موبایل، می توانید دریافت کنید.

آماده سازی رایانه و گوشی خود برای به روز رسانی گوشی  LG

فعالسازی USB Debugging در گوشی موبایل، اولین قدم بوده که برای پیدا کردن آن می توانید، آن را از Setting جستجو کرده و بعد از آن نرم افزارهای LG Bridge و LG UP را دانلود و نصب کرده، بعد از این مراحل به ساختن درایور گوشی بر روی سیستم کامپیوتر بپردازید.

بک آپ گیری از اطلاعات مهم گوشی، که امری ضروری می باشد

بک آپ گیری، یکی از مهمترین کاری است، که باید همیشه قبل از انجام برخی کارها از آن استفاده نمود، در صورتی که از گوشی ال جی خود آپدیت بگیرید، دستگاه دوباره راه اندازی خواهد شد و بنابر این اطلاعاتی که قبلا در گوشی شما بوده، را دیگر نخواهید داشت، بنابراین گرفتن بک آپ امری ضروری می باشد، تا به اطلاعات قبلی خود، دسترسی داشته باشید.

بخوانید  آپدیت موبایل

اجرای نرم افزار UP در گوشی LG
اتصال گوشی خود به کامپیوتر توسط کابل
انتخاب گزینه ی Upgrade در داخل نرم افزار LG UP که از قسمت Process می باشد
وارد نمودن فایل آپدیت دانلود و اکسترکت شده به برنامه

در صفحه اصلی نرم افزار LG UP که در پیش رو دارید، فایل آپدیت را که قبلا آن را دانلود کرده بودید، اکسترکت کرده و آن را داخل برنامه بیاورید، که برای این منظور باید این آپدیت، را از بخش File Type موجود در این صفحه بیاورید.

انتخاب گزینه Start و انتظار برای چند لحظه برای آپدیت گوشی LG

برای شروع آپدیت کافی است که گزینه Start را زده و صبر کنید تا چند لحظه بعد، گوشی LG آپدیت شده ای داشته باشید. اگر در هر مرحلۀ آپدیت مشکلی داشتید، و حس می کنید به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با مراجعه و تماس با متخصصین در نمایندگی رسمی ال جی، می توانید، آن را رفع کنید.

خدمات نمایندگی تعمیر موبایل ال جی به چه صورت است؟

محصولات ال جی، همواره در حال جدیدتر شدن می باشد، نمایندگی تعمیر موبایل ال جی، همراه با بروز شدن محصولات، خدمت رسانی خود را هر چه بهتر ارائه می دهد، که این خدمت از نوع سخت افزار و نرم افزارِ مربوط به گوشی های ال جی می باشد، که با به کارگیری تجهیزات مدرن و صرف کمترین زمان و پارامترهای استاندارد بوده، که خدمات و سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان متحصص و بروز، همگی همراه با گارانتی و تضمین کتبی بوده و توانسته تا اعتماد کاربران را هر چه بیشتر به خود جذب نماید. شما در هر ساعت اداری می توانید از خدمات آنها استفاده نمایید.

بخوانید  استفاده از اینترنت در حالت پرواز
0/5 (0 نقد و بررسی)