دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با VELVET 5G گوشی LG

آشنایی با VELVET 5G از جدیدترین گوشی هایLG

اولین نسخه جهانی  LG VELVET 5G ، در کدام کشور رونمایی شد؟

در کشور ایتالیا، از  اولین نسخه جهانی LG VELVET 5G ، رونمایی به عمل آمد، که البته غیر از کشور ایتالیا، با نظر خواهی، که در کشور کره جنوبی و آمریکا، دربارۀ این گوشی هوشمند، گرفته شده، نظر اکثر آنها در مورد طراحیِ متفاوت و جذاب این گوشی، مثبت بوده و توانسته سلیقه کاربران، را به خود جذب کند. این استقبال گرم، خودش را در کره جنوبی بیشتر از کشورهای دیگر، نشان داده و توانسته محبوبت خود را در بین کاربران کره جنوبی بدست بیاورد. نسخه های این گوشی هوشمند، برای تولید و ارسال خود، به کشورهای دیگر، از جمله ایران، خود را آماده ساخته و قصد دارد تا این گوشی لاکچری، منحصر به فرد و هوشمند خود، را به کشورهای دیگر، عرضه کند.

تفاوت بین نسخه جهانیLG VELVET 5G  و نسخه کره ای آن، را می توان فقط در تفاوت در رَم و پردازنده، دید.

امکانات و مشخصه های گوشی جدید   LG VELVET 5G

طراحی آن صیقلی و مدرن، می باشد.
دارای صفحه‌نمایش OLEDبوده، که 90 درصد بدنه گوشی بوده، که سبب خوش دستی و راحتی گوشی، در موقع استفاده، شده است.
دارای اسپیکر استریو، می باشد.
دارای دوربین بوده، که دوربین اصلی آن، ۴۸ مگاپیکسل، می باشد.
دارای باتری بزرگ 4300 میلی‌آمپر، با ضخامت 7.8 می باشد.
دارای رنگ بندی منحصر به فرد و متنوع، می باشد.

شرح مشخصه های گوشی جدید  LG VELVET 5G

صفحه نمایش

صفحه‌نمایش بزرگ  P-OLEDدارای نسبت تصویر  ۲۰:۹ بوده، رزولوشن ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل داشته و  همچنین چگالی آن ۳۹۵ پیکسل‌ بر اینچ، می باشد. در جدیدترین گوشی ال‌جی که در نسخه‌ی G5 مد نظر می باشد، دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ کوالکام بوده، این در حالی می باشد، که در نسخه‌ی G4 که در کشورهای خاورمیانه و ایران عرضه می شود، تراشۀ اسنپدراگون ۸۴۵ را در این نسخه ها می توان دید. 128 گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رَم، در کنار این تراشۀ VELVET گذاشته شده، تا قدرت پردازش هستۀ اصلی، در گوشیِ میان‌رده ال‌جی، تامین شود. همچنین قرار گیری حسگر اثر انگشت، را نیز می توانید در زیر صفحه نمایش LG VELVET 5G، دید.

بخوانید  زبان طراحی 3D Arc  ال ‌جی

حافظه‌ی ذخیره‌سازی

ارتقای حافظۀ ذخیره‌سازیVELVET  ، تا میزان دو ترابایت، توسط کارت میکرو SD امکان پذیر بوده، همچنین این گوشی، از گواهی IP68 استفاده نموده و در نتیجه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مصون می باشد.

دوربین

بالای صفحه نمایش  LG VELVET 5G ، بریدگی کوچک قرار دارد، که به شکل قطره بوده و دوربین سلفی را می توان در آنجا دید، محل قرار گیری مجموعه ‌دوربین سه‌گانه، را که دوربین اصلی، با 48 مگا پیکسل بوده و دوربین اولترا واید، که ۸ مگاپیکسل می باشد و همچنین دوربین عمق ‌سنج، که ۵ مگاپیکسل بوده و جلوه‌ی بوکه را ثبت می کند، را می توان در پنل پشتی، دید، علاوه بر آنها، فلاش LED ، نیز بدون هیچ برآمدگی و به صورت تک در زیر سه دوربین قرار دارد.

هدفون

بهره‌مندی از جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون در گوشیLG VELVET G5  از مشخصه های جذاب این گوشی می باشد. علاوه بر مشخصه هایی که نام برده و شرح داده شد، وجود درگاه خاص  USB Type-   C  و همچنین اسپیکرهای استریو، که توانایی متعادل سازی صدا را داشته و به کنترل حجم صدا پرداخته و بهینه سازی آن را در موقعیت‌های مختلف، با اتکا بر هوش مصنوعی، انجام داده، همه این ویژگی ها به انضمام ویژگیهای بعدی که توضیح داده خواهند شد، همگی توانسته اند، بر ویژگی های منحصر به فرد این گوشی، اضافه کنند.

باطری

همانطور که گفته شد، گوشی VELVET 5G بر مبنای اعلام رسمیLG ، باتری با قابلیت ۴،۳۰۰ میلی ‌آمپرساعتی، داشته و شارژ سریع سیمی آن دارای قدرت 30 وات بوده، همچنین دارای شارژ بی سیم می باشد، که قدرت آن، برابر  با 10  وات می باشد.

بخوانید  بررسی LG Optimus G تا LG G7 ThinQ‌  

قلم حسی

برای تهیه لوازم جانبی متنوع، می توانید با پرداخت هزینه‌ی اضافی، آن ها را تهیه کنید، که این لوازم جانبی موبایل هوشمندLG ، از جمله قلم لمسی یا صفحه‌نمایش دوگانه برای VELVET 5G می باشند.

رنگ های جدید موجود در موبایل هوشمند VELVET G5

از میان رنگ های افزوده شده به موبایل VELVET G5  می توان به رنگ های: قرمز شفقی و آبی شفقی اشاره نمود، که بعد از رونمایی رنگ صورتی شفقی، به بازار عرضه شدند، که با این حساب با افزوده شدن این دو رنگ، نسخه LG VELVET 5G، دارای 7 رنگ متفاوت در بازار بوده، که این 7 رنگ، در ادامه آورده شده اند.

همه رنگ های VELVET 5GLG

ال ‌جی به غیر از رنگ های قرمز شفقی و آبی شفقی رنگهای دیگری از جمله رنگ‌های نارنجی، سبز، مشکی و سفید را در رنگ بندی موبایل VELVET G5 به بازار عرضه می کند.

رنگ خاکستری شفقی
رنگ سفید شفقی
رنگ توهم غروب شفقی
رنگ سبز شفقی
رنگ صورتی شفقی
رنگ قرمز شفقی
رنگ آبی شفقی

4/5 (1 نقد و بررسی)